دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی gta3برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,

Grand Theft Auto III سومین نسخه از فرانچایز GTA و اولین عنوان سه بعدی این سری می باشد که در سال ۲۰۰۱ توسط کمپانی مطرح Rockstar Games و برای پلتفرم های PC, PS2, Xbox و Macc روانه بازار شد. اینبار استقبال مخاطبان بیش از پیش بود. چرا که این بازی کاملا با عناوین قبلی تفاوت داشت و دارای محیطی سه بعدی بود و بسیار واقع گرایانه به نظر می رسید. گیم پلی اعتیادآور، سبک تقریبا جدید و گرافیک عالی در آن زمان باعت شد که همه گیمران به قدرت راک استار پی ببرند. در این پست وبسایت گیم 95، نسخه فشرده عنوان جذاب Grand Theft Auto III را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آن را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1833

تاریخ انتشار: چهار شنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 10:37

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی کلش اف کلنز

ا موضوع: ارشیو بازی موبایل,بازی های پیشنهادی,,

 

Clash of Clans  محبوب ترین بازی استراتژیکی است،در گوگل پلی با امتیاز4.6 از 5.0 وبیش از 500.000.000 دانلودجز یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی است.در این پست از کینگ2نت اخرین نسخه مود شده این بازی را بصورت کاملا رایگان برای شما همراهان گرامی اماده کرده ایم که این نسخه از بازی در اکثر سایت های ایرانی متاسفانه بفروش میرسد که ما این نسخه را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهیم!در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند.و همیشه انلاین بوده.

قابلیت های بازی:

هماهنگ با نسخه  اصلی کلش اف کلنز 8.709.24

بی نهایت بودن تمام منابع و جم بی نهایت

قابلیت ساخت کلن و چت کردن با دوستان 

دارای تمام نیروها و دفاعی های نسخه اصلی:baby dragon،bomb tower، miner،clone spell، skeleton spell

امکان چیدن مپ بدون هیچ محدودیتی به شکل دلخواه

امکان مکس کردن کلیه ی سربازها و اسپلها 

 

 

کاربران گرامی سایت توجه فرمایید:ما سعی میکنیم اخرین نسخه هک شده سرور های مختلف کلش اف کلن را در اولین فرصت در سایت بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهیم و اگر یکی از سرور های زیر را دانلود کردید و مشکل داشت،بهتر است سرور دیگری را دانلود و تست کنید(توصیه ما دانلود جدیدترینسرور هاست) و ما بصورت مرتب در حال چک کردن سرورها هستیم و پس از انتشار،بسرعت بروی سایت قرار میدهیم و همچنین لینک های ما کاملا سالم و بصورت مستقیم هست و بازی ها تست شده و بروی سایت قرار میگیرد.پس نسخه هایی که ما در اینجا بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهیم هم سالم هست و هم اخرین نسخه هست و نیازی نیست که نسخه های هک شده را در سایت های دیگر با پرداخت هزینه خریداری کنید!


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1172

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 23:12

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC,دانلود بازی Call of Duty برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Advanced Warfare

اوایل نسل هفتم بود که Activision با عرضه نسخه چهارم سری بازی‌های Call of duty یعنی Call of Duty 4: Modern Warfaree انقلابی در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کرد، این بازی علاوه بر افتخارات بسیاری که برای توسعه دهنده‌اش به ارمغان آورد، موفقیت تجاری بالایی را نیز به همراه داشت. همین عوامل پیشه زمینه‌ای برای تولید این سری از بازی‌ها به صورت سالیانه شدند، همین موضوع سبب شد تا هر سال شاهد ایده‌هایی تکراری‌تر از قبل باشیم. با این وجود فروش هر  نسخه از این سری کاملاً تضمین شده است و ناشر در طول این سال‌ها هیچ تلاشی برای بازگشت این بازی‌ها به اوج نکرده است. اما استودیو Sledgehammer Games ساخت نسخه جدید بازی را که تحت عنوان Call of Duty: Advanced Warfare شناخته می‌شود بر عهده گرفت و توانست جانی تازه به سری ندای وظیفه ببخشید.

با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

از همان زمان عرضه Cod4: MW داستان سرایی هرچه کوتاه و سریع‌تر، به عنصری جدا نشدنی از سری بازی‌های ندای وظیفه تبدیل شد. این موضوع را در این بازی نیز می‌توان مشاهده کرد، Advanced Warfare دارای یک داستان سریع، هیجان انگیز و کوبنده است که در لحظه با لحظه‌اش آدرنالین خونتان را به بالاترین حد خود می‌رساند. همچنین حضور بازیگر سرشناسی چون کوین اسپیسی در این بازی نیز به شدت این هیجان افزود تا جایی که تریلر این بازی رکورد پر بازدیدترین تریلر روز اول تاریخ بازی‌های ویدئویی را برای خود تصاحب کرد.

داستان بازی از سال 2054 شروع و تا چند سال پس از آن نیز در مراحل مختلف ادامه دارد، شما در نقش جک میچل، عضو نیروی تفنگ داران نیروی دریایی آمریکا، به بازی می‌پردازید. بازی از ابتدا طوفانی آغاز می‌شود و لحظه‌ای برای آرامش در آن نخواهید یافت. نبردی در سئول با نیروهای کره‌ای رخ می‌دهد که در آن دو دوست صمیمی میچل یعنی ویل آیزونز و سرهنگ کورمک در کنار شما حضور دارند. در انتهای نبرد و در حالی که تیم به اهداف خود رسیده، طی یک حادثه غیر منتظره آیرونز جان خود را از دست می‌دهد. پس از این نیز میچل در یک انفجار دست چپ خود را از دست می‌دهد. حال میچل یک سرباز از کار افتاده است، و باید به سوگ دوست از دست رفته‌اش بنشیند. در مراسم خاک‌سپاری آیرونز، میچل از طرف پدر دوستش پیشنهاد همکاری در گروه نظامی Atlas را قبول می‌کند و باری دیگر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته این گروه دست خود را به دست می‌آورد. پس از آموزشات نظامی آیرونز میچل برای شرکت در نبردها آماده شده و اینجاست که خط اصلی داستان بازی آغاز می‌شود. دشمن گروهی تروریستی به نام KVA است که توسط فردی به نام هیدیس رهبری می‌شود. این گروه حملات وحشیانه گسترده‌ای در جهان دارد و و کشورهای قدرتمندی چون آمریکا نیز توانایی مقابله با آن را ندارند. اینجاست که گروه Atlas وارد عمل شده و به مبارزه با KVA می‌پردازد.

بخش داستانی بازی کوتاه است، اما تماماً در روایت اصلی باقی می‌ماند و به مسائل حاشیه‌ای نمی‌پردازد که در پی این شاهد بالا رفتن هیجان در بازی هستیم.

مراحل بازی از تنوع بالایی برخوردار و در نقاط مختلف جهان اتفاق میافتند. از شهرهای مختلف آمریکا گرفته تا بغداد جدید در آسیا و یونان و… همه و همه در روند بازی و صحنه درگیری شما با دشمن وجود دارند.

گیم پلی بازی در این نسخه با پیشرفت‌های بسیاری روبرو بود، یکی از ایده‌های جدیدی که اکتیویژن در گیم پلی این عنوان عملی کرد، پرش‌های بلند سربازها بود. این قابلیت توسط یک لباس فوق پیشرفته به نام Exo محیا شده است، این لباس به نوعی یک نماد از آینده فعالیت‌های نظامی است و مطمئناً تا سال‌های آینده شاهد استفاده بسیاری از کشورها از آن خواهیم بود. به غیر از این، قابلیت‌های مختلف دیگری نیز چون پرش از ارتفاعات بلند بدون آسیب به بدن، وارد کردن ضربات سهمگین و… در این لباس وجود دارند که هر کدام به نوبه خود به جذابیت گیم پلی این بازی می‌افزایند. اما یکی از انتقاداتی که همواره به سوی این بازی و توسعه دهنده‌اش نشانه می‌رفت، کپی برداری از ایده‌های عناوینی چون تایتان فال یا کرایسیس بود، این در حالی است که زمانی که Sledgehammer Games ساخت این بازی را شروع کرد تایتان فال حتی معرفی هم نشده بود!. تنوع سلاح‌ها نیز در بازی به خوبی صورت گرفته است و در موارد مختلف در جذابیت بازی تأثیر گذار واقع می‌شوند.

گرافیک بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده است، یکی از موضوعاتی که به هیچ وجه نمی‌توان منکرش شد سینماتیک شدن بسیاری از مقاطع بازی بود. Sledgehammer Games و اعضای تیمش همواره تاکید خاصی بر روی این موضوع داشته‌اند، برای مثال سری بازی‌های Dead space که با صحنه‌های سینماتیکشان هیجان خاصی را به گیمر القا می‌کردند. جدا از این نوارها و عناصر نشان دهنده وضعیت نیز در بازی به حد اقل رسیده‌اند، همین موضوع باعث تمرکز هرچه بیشتر گیمر بر روی اسلحه اش می‌شود.

صدا گذاری و موسیقی بازی عالی است. با اینکه پخش موسیقی در پس زمینه بازی به حد اقل رسیده است، اما همان حجم کم هم به لطف آقای هری گرسون برای القای حس هیجان بیشتر کافی به نظر می‌رسد. صدا گذاری محیط‌های بازی عالی است. جزئیاتی که در هر صحنه می‌شنوید به همراه افکت صدای های انفجاری اسلحه ها و… بی نظیر هستند. به جرات می‌توان گفت در هیچ یک از نسخه‌های قبلی شاهد این صدا گذاری بی نظیر نبوده‌ایم. صدا گذاری کاراکتر ها نیز با وجود بزرگانی چون کوین اسپیسی و تروی بیکر عالی و بدون ضعف به نظر می‌رسند. این بازی حقیقتاً جانی تازه در کالبد سری بازی‌های Call of Duty دمید. امیدوارم نسخه‌های دیگر بازی نیز به این خوبی و با این جزئیات ساخته شوند و باری دیگر شاهد اوج گیری این سری با سابقه باشیم.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1952

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:52

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای4 وی سیتی=نسخه فارسی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,تیراندازی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Gta4 فارسی

دانلود مستقیم بازی جی تی آی ۴ GTA VC فارسی

دانلود بازی Gta4 فارسی

در این پست  بازی بسیار زیبای جی تی ای ۴ فارسی GTA VC را که نیاز به نصب ندارد و قابل حمل میباشد را اماده دانلود قرار داده ایم . در این بازی همه نوشته های داخل بازی مثل تابلو ها و نوشته روی لباسهای پلیس و .... همگی فارسی شده اند و ناگفته نماند که منوی این بازی هم کاملا فارسی شده است . ماشینهای ایرانی از جمله 206 و سمند و بنز الگانس پلیس و اتوبوس های ایرانی و  ..... در این بازی به چشم میخورد و بسیاری از ماشینهای بازی نیز جدید و عوض شده اند . کیفیت این بازی عالی میباشد .این بازی همراه یک ترینر بسیار عالی میباشد . تمامی رمزها و کدتقلب های نسخه اصلی بازی جی تی ای ۴ GTA VC انگلیسی هم برای این نسخه عمل میکند .این بازی کاملا روی ویندوزهای xp و 7 و vista تست شده است .

حجم این بازی 1.170G بود که با فشرده سازی حجم ان را به 238mb رساندیم .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 24374

تاریخ انتشار: پنج شنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 11:27

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی نابودگر 4برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های پیشنهادی,,

 

 

پس از گذشت ۳ سال از اکران فیلم سینمایی بسیار پرطرفدار نابودگر ۳ با بازی آرنولد شوارتزنگر سرانجام فیلم Terminator 4 با نام Salvation یا رستگاری زیباتر از همیشه به اکران سینماهای دنیا در آمد . بازی کامپیوتری اکشن بسیار زیبای این فیلم نیز همزمان با اکران آن در سینماهای دنیا منتشر شد که یک اکشن مهیج و زیبای سوم شخص شلیک کننده است . در این بازی بازیکن در نقش جان کانور، ایفای نقش می کندکه یک سرباز وظیفه شناس ارتش امریکاست و باید در برابر نیروی های فوق طبیعی ساخته شده توسط ارتش امریکا  ایستادگی کند .در جریان بازی شما با تمامی دشمنانتان در گروه Skynet می جنگید و باید بر همگی غلبه کنید . داستان بازی و شخصیت ها و قهرمانان و دشمنان همگی برگفته از فیلم اصلی هستند و برای تمامی علاقمندان به فیلم های اکشن و به خصوص فیلم بسیار مهیج و اکشن Terminator Salvation این بازی رایانه ای سرگرمی بسیار مهیجی است . 

ویژگی های بازی :

- دشمنان هوشمند رباتیک با قدرت مبارزاتی بالا!

- محیط بازی زیبا و کاملا قابل تخریب .

- وجود سلاح های متعدد و مخرب در جریان بازی .

- ماشین های جنگی مختلف و بسیار قدرتمند .

- وجود داستان، موضوع، شخصیت ها، دشمنان و تمامی آیتم های فیلم اصلی در بازی !

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Terminator 4 : Salvation

نام بازی (فارسی) : ترمیناتور ۴ : رستگاری

پلتفرم : PC , XBox360 و PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۰۹

شرکت سازنده : Grin

منتشر کننده : Equity Games و Evolved Games

سبک بازی : اکشن و سوم شخص شوتر

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2057

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهريور 1395 ساعت: 13:29

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی بتمن برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

 

1 انتقام بتمن | Batman Vengeance

 

توضیحات بازی : قطعا همه گیمر ها نام بازی زیبای Batman: Vengeance را که در سال ۲۰۰۲ میلادی توسط کمپانی Ubi Soft Entertainment منتشر و توسط Ubi Soft Shanghai ساخته و حمایت شد. بت‌من یا مردخفاشی یکی از ابرقهرمان‌های دنیای کمیک‌استریپ‌های شرکت دی‌سی کمیکس است. پدر و مادر بروس وین در کودکی به دست یک جنایت‌کار خیابانی به قتل رسیده‌اند. بروس سال‌ها به آموزش خود در رشته‌های مختلف می‌پردازد و توانایی خود را افزایش می‌دهد و سرانجام به نام بت‌من به گوتهام سیتی برمی‌گردد تا با فساد و جنایت مبارزه کند. نقطه ضعف بروس وین در کودکی ترسش از خفاش‌ها بود. او به یک‌باره پس از دیدن خفاشی، آن را طالعش می‌بیند و تصمیم می‌گیرد این نقطه ضعف را به قدرت خود بدل کند و خود را به هیبت خفاش در می‌آورد.در این بازی ، در یک شب تاریک که هیچ گونه رفت و آمدی نیست ، فردی ناشناس بتمن را از آتش سوزی در نقطه ای خبر می کند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1145

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 شهريور 1395 ساعت: 12:54

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی فیفا2016

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,مجموعه بازی های fifaوps,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی فیفا FIFA 16 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

fifa 16 cover

دانلود بازی FIFA 2016 برای PC

| آموزش گام به گام کرک بازی اضافه شد… |

بازی فیفا FIFA 16 طی چند سال اخیر و بخصوص با شروع دوران نسل هشتم کنسول ها سری FIFA با استفاده از قدرت آنها توانسته است گوی سبقت را در محبوبیت از رقیب خود  یعنی سری PES بدزد و به محبوب ترین سری در حال ساخت EA Sport تبدیل شود. بازی فیفا ۱۶ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و در سپتامبر ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC , PlayStation 3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One به بازار عرضه شد. برای اولین بار در تاریخ سری بازی های فیفا که تا به امروز بیش از ۲۰ نسخه از آن روانه بازار شده است , بازی این اجازه را به شما می دهد تا از میان ۱۲ تیم ملی بانوان که به صورت گلچین انتخاب شده اند یک تیم را برگزیده و به صورت آنلاین و یا آفلاین به رقابت با سایر تیم ها بپردازد. جالب است بدانید تیم های ملی بانوان تنها می توانند در مقابل بانوان به میدان روند و خبری از تقابل میان بانوان با تیم ملی یا باشگاهی آقایان نخواهد بود بنابراین شما در فیفا ۱۶ هرگز شاهد رقابت میان Sydney Leroux با Cristiano Ronaldo نخواهید بود. EA Sports همچنین سیستم جدیدی را در بخش Career Mode معرفی نمود که با استفاده از آن می‌توانید بازیکنان خود را تمرین بدهید تا پیشرفت کنند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1678

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 شهريور 1395 ساعت: 12:39

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای سن اندریاس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a>  GTA San Andreas

اين گروه سبز پوش در سال هاي گذشته ساکت شده بودند و ناسازگاري داخلي گروه و رقيب سرسختشون گروه The Ballas مشکلات زيادي براي اين گروه به وجود آورده بودند.اين گروه فقط قسمت کوچکي در جنوب شرقي شهر لوس سانتوس را تحت پوشش خود قرار داده اند.رهبران اين گروه شامل sean johnson برادر کارل جانسون ملقب به Sweet و همچنين Melvin Harris ملقب به Big Smoke و Lance Wilson ملقب به ryder و carl johnson ملقب به CJ ميشوند. دشمن اصلي اين گروه , گروه ديگر با نام The Ballas است اين دو گروه بر سر تحت کنترل گرفتن خيابان هاي لوس سانتوس همواره درحال جنگ هستند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2401

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 11:53

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازیDeadPool برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,بازی های پیشنهادی,,

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> DeadPool

DeadPool بازی جدیدی می باشد که داستان آن از کمیک بوک های Marvel تهیه شده است. این بازی مربوط به DeadPool شخصیت محبوب و ضد قهرمان دنیای مارول بوده که در بازی دشمنانی دارد. این بازی توسط استدیوی High Moon که سابقه ساخت سری بازی ها تبدیل شوندگان را دارد ساخته شده و توسط شرکت اکتیویژن به انتشار رسید. داستان این بازی را Daniel Way نوشته و توسط یکی از محبوب ترین صداگذاران بازی هایی چون آنچارتد ، Spec Ops : The Line RAGE یعنی تنولان نورث 42 ساله صداگزاری کرده است.بازی با سبک اکشن سوم شخص می باشد که همین سبک از بازی سازان بازی بسیار بزرگ و پر برخورد می طلبد. در بازی شما پیشرفت Dead Pool را میبینید که طی این پیشرفت ضربات جدید و پیشرفته تر را می توانید به دشمنانتان وارد کنید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 805

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 11:33

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی درایور سان فرانسیسکو برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

اننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco PC Game

| دانلود بازی راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Driver San Francisco با لینک مستقیم ##

 

 

توضیحات بازی:  نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است. 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1222

تاریخ انتشار: شنبه 6 شهريور 1395 ساعت: 16:52

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پاندا کنگفو کار

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends

نسخه CODEX بازی پاندای کونگ فو کار

بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یا به فارسی پاندای کونگ کار یک بازی جذاب و اکشن میباشد این بازی در سال 2016 و توسط Vicious Cycle Software ساخته شده و نیز توسط Little Orbit عرضه شده است . اگر شما هم از دوست داران انیمیشن باشید ، به احتمال بسیار با عنوان محبوب پاندای کونگ فو کار آشنایی دارید. با نگاهی به سری مجموعه انیمیشنی پاندای کونگ فو کار ، می توان به این موضوع دست یافت که این پاندای دوست داشتنی با دوستانش ، محبوبیت بسیاری را در بین طرفداران پیدا کرده اند. پاندای کونگ فو کار این بار در قالب یک بازی کامپیوتری با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ، پا به میدان گذاشته است ؛ اکنون می توانید از نمایش هنرهای رزمی Po و دوستان بسیار او در چالش های مبارزه ای لذت ببرید. بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends با نگاهی تازه به مجموعه کونگ‌فو پاندا ساخته شده است و نسبت به فیلم‌های این مجموعه، صحنه‌های پر زد و خوردتری را به نمایش می‌گذارد، بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و ۲۰ شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت. همچنین بازی جدید این مجموعه نیز دارای تم طنز و پر از شوخی‌های بامزه خواهد بود.

مشخصات بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends :
دانلود نام بازی به انگلیسی : Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends
دانلود سبک بازی : اکشن
دانلود پلتفرم مورد نیاز : PC
دانلود سال انتشار : 2016
دانلود زبان اصلی بازی : انگلیسی
دانلود کمپانی سازنده : Vicious Cycle Software
دانلود شرکت انتشار دهنده : Little Orbit



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 916

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهريور 1395 ساعت: 16:48

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,بازی های پیشنهادی,,

وایکینگ Viking Battle for Asgard

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

Viking Battle for Asgard PC Game

در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند. قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است.

او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.محیط بازی به صورت Open Wold خواهد بود و بازیکن میتواند در تمام این محیط به گشت گذار بپردازد، مثلا میحط هایی که برای یاران شما است روشن هستند و انگار که روز است ! ولی در مناطق ناشناس که پایگاه های دشمنان است همیشه هوای نیمه بارانی و شب است! در بازی برای پول در آوردن میتوانید مراحل فرعی را انجام دهید که به شما پولی داده میشود!

با آزاد کردن یاران میتوانید به دهکده ی خود رفته و از صاحب رستوران پول دریافت کنید ! در نقشه ی بازی علامت هایی وجود دارند که پول هایی هستند میتوانید آنها را پیدا کنید ، اما زیاد نمیتوان به این پول های خورد قناعت کرد و باید مراحل فرعی انجام دهید.

مشخصات بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard :
نام فارسی: نبرد وایکینگ
نام انگلیسی: Viking Battle for Asgard
ناشر: Sega
تاریخ انتشار: March 3, 2012
سبک بازی: اکشن


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 722

تاریخ انتشار: پنج شنبه 28 مرداد 1395 ساعت: 11:46

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی لگو ارباب حلقه ها

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

p

 

توضیحات بازی : کاوش در میانه زمین و ماجراجویی حماسی و هیجان برانگیز موضوع بازی ای ویدئویی تحت عنوان Lego Lord Of The Ring است. بازی ای که برای تمام اعضای خانواده ی شما مناسب است.این بازی شما را به یاد ارباب حلقه ها می اندازد در جایی که یک زندگی افسانه ای و فانتزی را سپری میکنید که توسط تالکین رهبری میشود. داستان اصلی بازی این است که همه منتظر بازگشت پادشاه هستند. باید با جسارت و ریسک بالا حلقه را فتح کنید و با حل معماهای بازی در سفر به کوه رستاخیز پیروز شوید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 617

تاریخ انتشار: چهار شنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 11:48

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Rise of the Tomb Raider

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,پر حجم,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,
بازی Rise of the Tomb Raider
 

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک ماجرائی و اکشن و بعد از دو سال از اولین ریبوت این سری محبوب توسط کریستال داینامیکس ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. داستان بازی یکسال بعد از اتفاقات بازی قبلی را روایت می کند. اتفاقات بازی در راه رسیدن لارا کرافت به شهر گمشده کیتژ است تا راز جاودانگی را کشف کند رازی که پدر او نیز در تلاش یافتن آن جان خود را از دست داده است. پس از شروع بازی گسترگی محیط بازی و جزئیات کامل آن چشم ها را مجذوب خود می کند و به این محیط، شخصیت لارا کرافت که حرکاتی کاملا طبیعی و زنده دارد اضافه کنید. در مسیر رسیدن به شهر کتیژ از مراحل با پوشش های مختلفی عبور خواهید کرد، از بیابانهای بی آب و علف تا کوهستان های پوشیده از برف سیبری. در سری توم ریدر معما ها و پازل ها همیشه اهمیت خاص خود را داشته و در این نسخه هم بخوبی از آن استفاده شده است. برای رد شدن از محیط های مختلف نیاز به ابزار آلات کوه نوردی دارید که برای راحتی کار می توانید آنها را با استفاده از اشیائی که در محیط بازی پیدا می کنید ارتقا دهید. سیستم مبارزات بازی به دو بخش مخفی کاری و اکشن تقسیم می شود و بازی دست شما را برای انتخاب هر کدام از این روش ها باز گذاشته است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 800

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 16:29
ادامه مطلب
نظر

Invisible Mindدانلود بازی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

Invisible Mind یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی VGstudio ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . استودیوی بازی سازی VGstudio یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر بازی محبوب Z.I.O.N و Project Pulsation در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های محبوب در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، این سبک به دلیل دارا بودن پازل های جذاب و محیط های بسیار بزرگ و همچنین داستان درگیر کننده و فضای حذاب به یکی از بهترین سبک ها و پرفروش ترین سبک ها تبدیل شده است ، بازی هایی نظیر سری محبوب TOMB RAIDER و ASSASSINS CREED این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده اند . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از همین بازی ها می باشد که در مراحل ساخت آن از ترکیب سبک ماجراجویی و اکشن موفق به خلق یکی از جذاب ترین بازی های سبک ماجراجویی در سال 2016 شده است .

سایر توضیحات : اتفاقات این بازی در یک دنیای تخیلی و در شرایطی در جریان است که شما بدون هیچ اطلاعی از سرنوشت خود و اتفاقاتی که برای شما افتاده است خود را در یک دنیای ناشناخته و عجیب میابید ، در ادامه باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود و حل کردن پازل های موجود در محیط و همچنین یافتن نکات مخفی این دنیا پرده از اتفاقات موجود در این دنیا و هویت خود بردارید . گیم پلی این بازی سبک کلاسیم گیم پلی بازی های ماجراجویی می باشد که از ترکیب با بازی های ماجراجویی مدرن موفق به خلق یکی از جذاب ترین گیم پلی های بازی های ماجراجویی در سال های اخیر شده است . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .


 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 428

تاریخ انتشار: یک شنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 15:45

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

بازیEuro Truck Simulator

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از ۶۰ شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید!

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 553

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:49

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود مجموعه بازی های کنسول قدیمی sega

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,,

sega games collection 

امروز  مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . همه ی شما حتماً کنسول قدیمی‌سگا Sega را به یاد دارید. کنسولی که بسیاری با آن خاطرات زیادی دارند. بازی‌های به یاد ماندنی که جزعی از تمدن و ساختار بازی‌های امروز می‌باشند. امروز تصمیم گرفتیم مجموعه کامل تمامی‌بازی‌های کنسول قدیمی‌سگا را جهت دانلود برای کاربران عزیز دانلود سافت ور قرار دهیم . تمامی‌این بازی‌های قابل اجرا بر روی کامپیوتر می‌باشند. 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 557

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 16:5

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی call of duty10برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

 

 دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از 6 GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 786

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی ایرانی قربانی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,بازی های ایرانی,,

دانلود بازی ایرانی قربانی - Immolation برای PC

در شبی تاریک در حال عبور از کوچه ای هستید که برای اولین بار به آن قدم می گذارید . در همین حین 4 نفر فرد قوی هیکل به سمت شما حمله می کنند . اکنون این شما هستید که باید تصمیم بگیرید ! این آغاز بازی ایرانی قربانی می باشد . این بازی را می توان اولین بار در سبک خود نامید چرا که سبک بازی انتخابی می باشد !!! . علاوه بر این این بازی با برنامه و زبان ویژوال بیسیک ساخته شده است . این بازی توسط محمد ملا محمد ساخته شده است .

برای حمایت از بازی سازان ایرانی حتما دانلود کنید چرا که تجربه ی متفاوتی در نوع خودش دارد . لازم به کر است بازی ایرانی قربانی هنوز نسخه دوم خود را عرضه نکرد چرا که نسخه دوم این بازی ادامه ی نسخه اول بازی می باشد 

                                                                                                  برای حمایت از بازیساز ایرانی از بازی را دانلود کنید                                                                                                                                          

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 923

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:19

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی spaider men برای Pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PCThe Amazin Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 g


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 918

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:2

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازیlegoپارک ژوراسیک

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC

 

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای کامپیوتر

| نسخه فشرده شده Black Box |

 | سیو کامل بازی اضافه شد … |

 

LEGO Jurassic World بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Traveller’s Tales ساخته و توسط Warner Bros Interactive Entertainment برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از داستان حماسی پارک ژوراسیک و دنیای گمشده و هچنین پارک ژوراسیک 2 و 3 شما برای اولین بار قادر خواهید بود در این بازی هر چهار فیلم ژوراسیک را تجربه کنید.شما در این بازی داستان های متفاوتی را با دایناسور های مختلف و متفاوت با سری بازی های ژوراسیک تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این شما قادر خواهید بود در این بازی به جای هر یک از دایناسور ها بازی کرده و نقش خود را با سورنا شخصیت اول بازی تغییر دهید.بازی از گرافیک نسبتا مطلوبی برخوردار است و میتوانید ساعت ها سرگرم شوید

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1054

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 19:1

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی تنیس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,بازی های پیشنهادی,,

 

دانلود بازی تنیس Virtua Tennis 4 برای کامپیوتربازی تنیس Virtua Tennis 4 یکی دیگر از سری بازی های ورزشی است که توسط کمپانی مشهور SEGA در ژوئن سال 2011 آن را برای پلتفرم های PC منتشر شده است . با توجه به اینکه نسخه های قبلی این بازی محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها کسب کرد ولی منتقدان زیادی نیز وجود داشت، در نسخه جدید، شبیه سازی قدرتمندتر و گرافیکی فوق العاده به چشم می آید و به جزئیات نیز، بیشتر پرداخته شده است که می توان به محیط ورزشگاه های آن و یا چهره های بازیکنان اشاره نمود که با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده اند . در این بازی ۲۲ تنیسر حرفه ای زن و مرد وجود دارد که هر کدوم با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و چهره های واقعی خود شبیه سازی شده اند، به طور مثال رافائل نادال مثل همیشه با ضربه های سهمگین و جهت دار خود، رقیب را غافلگیر می کند، مرد شماره یک تنیس انگلیس راجر فدرر در سرعت و دقت و ضربه زدن همتایی ندارد و اندی موری همچنان به نگاه های تیزبین و انجام حرکات به موقع و ضربه های سنجیده استوار است . این بازی در واقع یک شبیه ساز تنیس می باشد که شما می توانید در این بازی با خلق بازیکن خود در مسابقات تنیس ATP و WTA  شرکت کنید و با ستارگان این رشته مسابقه دهید . در بازی Virtua Tennis 4 هر یک از شخصیت های ساخته شده وجود شخصیت های بزرگ دنیای تنیس مردان و زنان همچون رافائل نادال ، راجر فدرر ، اندی ماری ، ماریا شارپووا ، ونوس ویلیامز و افراد دیگر از ویژگی های جذاب این بازی محسوب می شود . امیدواریم این بازی مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1076

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی مورتال کمبد4

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی مورتال کمبت Mortal Kombat 4 برای کامپیوتر

با پرطرفدارترین بازی های قدیمی مبارزه تن به تن Mortal Kombat آشنا هستید . این بازی بیشتر در کنسول های قدیمی همچون سگا محبوبیت بسیار زیادی داشت . Mortal Kombat یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob و John Tobias بود . این بازی با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است . سبک این بازی طبق کنسول سگا در وحله اول انتخاب جنگجو مورد نظر و طی مراحل تعیین شده با افراد مبارز بجنگید و امتیاز لازم را کسب کنید . حالت Fatality یا همان واکنش و ضربه آخر از خاطره انگیز ترین مراحل بازی است که در آن ضربه آخر را وقتی جان حریف خود را به طور کامل گرفته اید به وی وارد میکنید و او را نابود میکنید . این بازی همچنین قابلیت اجرای بازی به صورت MultiPlayer و مرحله ای وجود دارد .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 859

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 19:45

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Pokémon Go پوگمن گو نسخه V0.29.0 برای Android

ا موضوع: اندروید,بازی های پیشنهادی,,

Pokémon Go یک بازی ماجرایی بسیار محبوب و جدید برای اندروید است. Venusar، Charizard، Blastoise، Pikachu و بسیاری از Pokémon های دیگر روی زمین دیده شده اند! حالا این شانس شماست که Pokémon ها را در محیط دوروبرتان پیدا و تصاحب کنید. پس کفش هایتان را پوشیده، شروع به قدم زدن در خارج از منزل کرده و دنیا را جستجو کنید. می توانید به یکی از سه تیم ملحق  شوید و برای مالکیت و نفوذ در باشگاه های پوگمن تلاش کنید.Pokémon ها در فضای بیرون هستند و شما باید آن ها را پیدا کنید. هنگامی که در اطراف منزل می چرخید، تلفن هوشمند شما اگر پوگمنی در آن نزدیکی پیدا کند با ویبره به شما هشدار می دهد. باید مسلح شده یک Poké Ball پرت کنید تا آن پوگمن را از آن خود کنید.

 

عکس دانلود بازیpokemon-go-www.FreeGames.iR

 

سعی کنید در دورست ها برای Pokémon ها و آیتم های آن جستجو کنید.بعضی از پوگمن ها اطراف محیط زیست شان پیدا می شوند که در جستجوی آب در رودخانه  ها یا اقیانوس ها هستند. بعضی از PokéStop ها در اطراف جاهای خاصی همچون موزه ها، مکان های هنری، بناهای تاریخی هستند و در این مکان ها می توانید آیتم های مفیدی نیز پیدا کنید. هر چه سطح تان در بازی بالاتر برود قادر خواهید بود پوگمن هایی قدرتمند تر پیدا کنید می توانید در نبردهای گروهی و باشگاهی شرکت کنید و از باشگاهتان دفاع کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 899

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:35

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی شبیه ساز پروازmicrosoft flight simulator x steam edition

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,شبیه ساز,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

microsoft flight simulator x steam edition بازی شبیه ساز پرواز تولید شرکت مایکروسافت میباشد.این بازی از جمله بازی های زیبا و هیجانی در میان بازی های شبیه سازی شده ی پروازی است و از نوع خاص و تکی از بازی هاست که در آن لذت خلبانی و راندن هواپیما را تجربه میکنید .  بازی متعلق به سری بازی های بسیار معروف مایکروسافت است که در ارتباط با شبیه سازی پرواز  می باشد . و این نسخه دهمین ورژن این سری بازی هاست که توسط استودیو بازی های مایکروسافت پشتیبانی و منتشر شده . این بازی نخست در تاریخ ١٠ اکتبر سال ٢٠٠۶ ارائه شد .

 

دانلود microsoft flight simulator x steam edition

 

داستان بازی بسیار ساده است . در این بازی، بازی کننده وظایف یک خلیان را برعهده خواهد گرفت، مأموریت هایی به بازیکن محول می شود و باید با باکیفیت ترین و بهترین هواپیماها را داشته باشد تا بتواند از عهده ماموریت به خوبی وسریع براید . زمانی که ماموریتی به شما داده می شود ، به همراه آن نقشه راهنمایی هم برای راهنمایی مسیر در اختیارتان قرار می گیرد .

 

در این  بازی مهیج ١٨ نمونه مختلف از آخرین مدل های ارائه شده در اختیار بازی کننده قرار دارد . باید به ٢٨ شهر متفاوت سفر کند . بیش از ٢۴٠٠ فرودگاه هم به این نسخه بازی اضافه شده است . اگر می خواهید یک خلبان جنگجو شوید پس به شما پیشنهاد بازی naval strike را می دهیم .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 768

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:27

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پرطرفدارCall Of Duty 4 Modern Warfare برای pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای PC

 

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای کامپیوتر

| بازی ندای وظیفه 4 جنگ های مدرن |

 

Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2007 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ندای وظیفه 4:جنگ های مدرن ، یکی از موفق ترین عناوین دنیای بازی های کال آف دیوتی است. تا جایی که بسیاری از کاربران و گیمرها ، لذت واقعی با دنیای کال آف دیوتی را با این نسخه تجربه کردند و از آن زمان به بعد ، به یکی از طرفداران پر و پا قرص نسخه های مختلف این بازی تبدیل شدند. داستان این بازی در سال 2011 به وقوع می پیوندد ، یک گروه جدایی طلب به رهبری خالد الاسد ، رهبری کشوری غنی از نفت را در شرق خاورمیانه به دست می گیرد ، او با با عقایدی رادیکال ، نگاهی ضد غربی داشته و موجب خشم ایالات متحده می شود. از طرفی ، یک جنش ناسیونالیستی در روسیه ، موجب به راه افتادن جنگ داخلی در این کشور شده است. به موجب این درگیری ها ، ایالات متحده ، نیروی دریایی این کشور و همچنین کماندوهای SAS بریتانیا نیز وارد عمل شده و آذربایجان ، شرق خاورمیانه ، روسیه و اوکراین اعزام می شوند.

در روز دوم تهاجم ، نیروهای USMC برای تصرف کشوری با حاکمیت خالد الاسد اعزام می شوند ، زمانی که خالد الاسد در حال سخنرانی زنده تلویزیونی است حمله آغاز می گردد. پس از آن درگیری در شهرستان های این کشور ادامه پیدا می کند ، در این میان نیروی هوایی ویژه بریتانیا (SAS) ، دو عملیات مهم را انجام می دهد : یکی در کشتی در تنگه برینگ و دیگری در روسیه. اطلاعات جمع آوری شده حاکی از آن هستند که دولت خالد الاسد احتمالاً سلاح های اتمی ساخته شده توسط روسیه را در اختیار دارد.  Call Of Duty 4 Modern Warfare روایتی بسیار هیجان انگیز از جنگ های مدرن بر پایه یک محور داستانی بسیار جذاب طرح ریزی شده است که در آن شما نقش یکی از پیاده نظام ها را بر عهده دارید. شما نیز همانند سایر سربازان وارد عرصه عمل شده و با اسلحه و نارنجک هایی که در اختیار دارید به جنگ با نیروهای دشمن می پردازید. در جریان هریک از مأموریت ها ، می بایست پا به پای سایر افراد گروه پیش بروید و وظایف محوله را به شکل صحیح  انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی از games95 دانلود کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 997

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 20:32

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف