دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی mafia3برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,تیراندازی,اکشن,پر حجم,,

Mafia III Faster Baby | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mafia III Faster Baby برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۳/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۶٫۲ GB

معرفی بازی :

Faster Baby اولین بسته الحاقی بازی Mafia III می باشد. داستان این بسته الحاقی در منطقه Sinclair Parish جریان خواهد داشت که در نزدیکی‌های شهر نیو بوردو قرار داشته و از نظر ظاهری و محیطی کاملا با نیو بوردو متفاوت است. همچنین در این بسته با شخصیت جدیدی به اسم Roxie آشنا خواهیم شد که نقش همراه شخصیت لینکلن کلی را در طول اتفاقات بسته الحاقی بازی ایفا خواهد کرد. همچنین سازندگان گفتند که شما در این بسته الحاقی شاهد اتومبیل های سریع، تعقیب‌های نمایشی، صحنه‌های شلوغ و حماسی در رانندگی، همکاری با یک دوست قدیمی برای از بین بردن کلانتر فاسد و … در این بسته مشاهده می‌کنیم. آن‌ها اضافه کردند که ویژگی‌های بسته Faster Baby بسیار بزرگ و عالی است و شما را ساعت‌ها سرگرم خود می‌کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 958

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 18:30

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

Prison Break: The Conspiracy برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,ورزشی,اکشن,,


Prison Break: The Conspiracy یک بازی اکشن , ماجرایی که بر اساس اولین فصل از سریال فرار از زندان ساخته شده است . بازی توسط استودیو ZootFly ساخته شده است و برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC در سال 2010 توسط استودیو معروف Deep Silverr منتشر شد . همانطور که گفته داستان بازی دقیقا همانند فصل اول سریال می باشد با این تفاوت که بازیکنان به جای کنترل Micheal Scofield کنترل Tom Paxton را برعهده دارند . تام یک مامور مخفی می باشد که برای گروهی به نام The Company کار می کند . وظیفه ی او این است که به داخل زندان ایالتی برود و مطمئن شود تا Lincoln Burrow توسط صندلی الکترونیکی اعدام شود . کل بازی 9 قسمت می باشد که هرکدام از آنها یک داستان واقعی مطابق با آنچه در سریال نمایش داده می شود را بازگو می کند .  


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1041

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 10:6

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,پر حجم,,

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , شبیه ساز و استراتژیک است که توسط Brytenwalda طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی TaleWorlds Entertainment برای پلتفرم PCC به بازار عرضه شده است . سرزمینی که به خاطر جنگ های پی در پی از هم پاشیده شده است و زمان آن رسیده تا شما به عنوان یک فرمانده باهوش , افراد شجاع و لایق را دور هم جمع کنید و وارد جنگ سختی و دشوار شوید . مردان خود را در نبردها رهبری کنید و قلمرو خود را گسترش دهید و هیچ وقت تاج و تخت Calradia را از ذهن خود دور نکنید . این بازی در واقع , نبردهای قرون وسطی و زندگی مردم آن زمان را به بهترین و واقع بینانه ترین شکل ممکن به تصویر می کشد . یکی از امکانات جالی بازی , قسمت مولتی پلیر آن است که این امکان را به پلیرها می دهد تا 64 نفر به طور همزمان بتوانند با یکدیگر بازی کنند که همین موضوع جذابیت بازی را چندین برابر می کند . به تازگی DLC جدید با نام Viking Conquest برای نسخه اصلی بازی منتشر شده است که دوره ای تاریخ و تاریک بریتانیا را به نمایش می گذارد . در این DLC داستان های پیچیده ای همراه با اتفاقات واقعی رخ می دهد که در برخی از لحظات بازی , پلیر را شوکه خواهد کزد . گرافیک بازی , صداگذاری ها و سیستم مبارزات و استراتژی ها بهبود چشمگیری داشته است . بازی اسن اجازه را به شما می دهد تا خود اتفاقات جهان بازی را رقم زنید . وجود بیش از 300 قلعه ها و روستا , امکان فتح و غارت سایر شهرها , وجود بیش از 200 شخصیت تاریخی , امکان به وجود آوردن توطئه های پیچیده مانند توطئه های سیاسی , سفر دریایی و جنگ , وجود سیستم پیچیده جنگی برای خارج شدن از محاصره , گرسنگی و عدم کاهش روحیه سپاهیان تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1249

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:34

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی بتمن برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

 

1 انتقام بتمن | Batman Vengeance

 

توضیحات بازی : قطعا همه گیمر ها نام بازی زیبای Batman: Vengeance را که در سال ۲۰۰۲ میلادی توسط کمپانی Ubi Soft Entertainment منتشر و توسط Ubi Soft Shanghai ساخته و حمایت شد. بت‌من یا مردخفاشی یکی از ابرقهرمان‌های دنیای کمیک‌استریپ‌های شرکت دی‌سی کمیکس است. پدر و مادر بروس وین در کودکی به دست یک جنایت‌کار خیابانی به قتل رسیده‌اند. بروس سال‌ها به آموزش خود در رشته‌های مختلف می‌پردازد و توانایی خود را افزایش می‌دهد و سرانجام به نام بت‌من به گوتهام سیتی برمی‌گردد تا با فساد و جنایت مبارزه کند. نقطه ضعف بروس وین در کودکی ترسش از خفاش‌ها بود. او به یک‌باره پس از دیدن خفاشی، آن را طالعش می‌بیند و تصمیم می‌گیرد این نقطه ضعف را به قدرت خود بدل کند و خود را به هیبت خفاش در می‌آورد.در این بازی ، در یک شب تاریک که هیچ گونه رفت و آمدی نیست ، فردی ناشناس بتمن را از آتش سوزی در نقطه ای خبر می کند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1145

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 شهريور 1395 ساعت: 12:54

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای سن اندریاس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a>  GTA San Andreas

اين گروه سبز پوش در سال هاي گذشته ساکت شده بودند و ناسازگاري داخلي گروه و رقيب سرسختشون گروه The Ballas مشکلات زيادي براي اين گروه به وجود آورده بودند.اين گروه فقط قسمت کوچکي در جنوب شرقي شهر لوس سانتوس را تحت پوشش خود قرار داده اند.رهبران اين گروه شامل sean johnson برادر کارل جانسون ملقب به Sweet و همچنين Melvin Harris ملقب به Big Smoke و Lance Wilson ملقب به ryder و carl johnson ملقب به CJ ميشوند. دشمن اصلي اين گروه , گروه ديگر با نام The Ballas است اين دو گروه بر سر تحت کنترل گرفتن خيابان هاي لوس سانتوس همواره درحال جنگ هستند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2403

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 11:53

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی لگو ارباب حلقه ها

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

p

 

توضیحات بازی : کاوش در میانه زمین و ماجراجویی حماسی و هیجان برانگیز موضوع بازی ای ویدئویی تحت عنوان Lego Lord Of The Ring است. بازی ای که برای تمام اعضای خانواده ی شما مناسب است.این بازی شما را به یاد ارباب حلقه ها می اندازد در جایی که یک زندگی افسانه ای و فانتزی را سپری میکنید که توسط تالکین رهبری میشود. داستان اصلی بازی این است که همه منتظر بازگشت پادشاه هستند. باید با جسارت و ریسک بالا حلقه را فتح کنید و با حل معماهای بازی در سفر به کوه رستاخیز پیروز شوید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 619

تاریخ انتشار: چهار شنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 11:48

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Rise of the Tomb Raider

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,پر حجم,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,
بازی Rise of the Tomb Raider
 

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک ماجرائی و اکشن و بعد از دو سال از اولین ریبوت این سری محبوب توسط کریستال داینامیکس ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. داستان بازی یکسال بعد از اتفاقات بازی قبلی را روایت می کند. اتفاقات بازی در راه رسیدن لارا کرافت به شهر گمشده کیتژ است تا راز جاودانگی را کشف کند رازی که پدر او نیز در تلاش یافتن آن جان خود را از دست داده است. پس از شروع بازی گسترگی محیط بازی و جزئیات کامل آن چشم ها را مجذوب خود می کند و به این محیط، شخصیت لارا کرافت که حرکاتی کاملا طبیعی و زنده دارد اضافه کنید. در مسیر رسیدن به شهر کتیژ از مراحل با پوشش های مختلفی عبور خواهید کرد، از بیابانهای بی آب و علف تا کوهستان های پوشیده از برف سیبری. در سری توم ریدر معما ها و پازل ها همیشه اهمیت خاص خود را داشته و در این نسخه هم بخوبی از آن استفاده شده است. برای رد شدن از محیط های مختلف نیاز به ابزار آلات کوه نوردی دارید که برای راحتی کار می توانید آنها را با استفاده از اشیائی که در محیط بازی پیدا می کنید ارتقا دهید. سیستم مبارزات بازی به دو بخش مخفی کاری و اکشن تقسیم می شود و بازی دست شما را برای انتخاب هر کدام از این روش ها باز گذاشته است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 804

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 16:29
ادامه مطلب
نظر

بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

بازی No Mans Sky یک بازی بسیار زیبا در سبک ماجراجویی طراحی شده توسط شرکت Hello Games در سال 2016 میباشد.موضوع بازی از این قرار است که شما در سیاره ای فرود میاید که از اوضاع اطلاعی ندارید.در این بازی میتوانید سفینه و قابلیت های خودرا ارتقا دهید.این بازی بسیار زیبا میتواند شمارا ساعت ها سرگرم خود کند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…این بازی را در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 619

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 15:51

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

Invisible Mindدانلود بازی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

Invisible Mind یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی VGstudio ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . استودیوی بازی سازی VGstudio یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر بازی محبوب Z.I.O.N و Project Pulsation در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های محبوب در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، این سبک به دلیل دارا بودن پازل های جذاب و محیط های بسیار بزرگ و همچنین داستان درگیر کننده و فضای حذاب به یکی از بهترین سبک ها و پرفروش ترین سبک ها تبدیل شده است ، بازی هایی نظیر سری محبوب TOMB RAIDER و ASSASSINS CREED این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده اند . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از همین بازی ها می باشد که در مراحل ساخت آن از ترکیب سبک ماجراجویی و اکشن موفق به خلق یکی از جذاب ترین بازی های سبک ماجراجویی در سال 2016 شده است .

سایر توضیحات : اتفاقات این بازی در یک دنیای تخیلی و در شرایطی در جریان است که شما بدون هیچ اطلاعی از سرنوشت خود و اتفاقاتی که برای شما افتاده است خود را در یک دنیای ناشناخته و عجیب میابید ، در ادامه باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود و حل کردن پازل های موجود در محیط و همچنین یافتن نکات مخفی این دنیا پرده از اتفاقات موجود در این دنیا و هویت خود بردارید . گیم پلی این بازی سبک کلاسیم گیم پلی بازی های ماجراجویی می باشد که از ترکیب با بازی های ماجراجویی مدرن موفق به خلق یکی از جذاب ترین گیم پلی های بازی های ماجراجویی در سال های اخیر شده است . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .


 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 428

تاریخ انتشار: یک شنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 15:45

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Street Fighter V-مبارز خیابانی5

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,,
بازی Street Fighter V-مبارز خیابانی5

بازی Street Fighter V نسخه پنجم از سری بازی های محبوب و قدیمی Street Fighter است که توسط استودیو Capcom ساخته و عرضه شده است. در Street Fighter V مانند همیشه شاهد مبارزات دیوانه وار خیابانی بین شخصیت های محبوب گذشته و شخصیت های جدید خواهیم بود. در بازی می توانید دوستان خودتان را به صورت آنلاین به چالش بکشید و مبارزات خونینی با هم داشته باشید! کپکام برای ساخت این نسخه برای اولین بار به جای موتور بازی سازی خودش یعنی MT Framework از موتور بازیسازی Unreal Engine 4 استفاده کرده است به همین دلیل در این نسخه شاهد گرافیکی قویتر و زنده تر نسبت به دیگر بازی های کپکام خواهیم بود. بازی مانند همیشه به صورت 2.5 بعدی و با 60 فریم اجرا می شود. مانند نسخه های قبلی شما می توانید تعامل نیز با محیط بازی ازنظر تخریب پذیری آن داشته باشید. گرافیک هنری بازی نیز شما را مجذوب خود می کند و مانند دیگر عناوین این سبک که ساخته استودیو های شرق آسیا هستند، کاملاً زنده و شلوغ ساخته‌ شده اند و در حین مبارزه هیچ حرکت تکراری از شخصیت‌ها یا اشیا این مکان‌ها مشاهده نمی کنید.این بازی رو میتونید در ادامه مطلب از سایت گیم 95 دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 652

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 15:21

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود Just Cause 3 - بازی جاست کاز 3

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,بازی های ایرانی,,

دانلود Just Cause 3 - بازی جاست کاز 3

بازی Just Cause 3 در سبک اکشن توسط Avalanche Studios توسعه و توسط Square Enix منتشر شده است. داستان بازی بیشتر به منظور آشنائی با گیم پلی بازی و داشتن ذهنیتی از قابلیت های آن است. خلاصه داستان بر این قرار است که یک حاکم ظالم، کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت به دنبال ماده ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می شود. شخصیت اصلی بازی ریکو رودریگز، وظیفه مبارزه و شکست دادن این دیکتاتور را برعهده دارد. هدف اصلی بازی سرگرم کننده بودن است و موسیقی، طراحی مراحل و داستان همه در راستای این هدف قرار دارند. گرافیک فنی و هنری بازی در سطح بالائی قرار دارند و تنوع محیطی بالای بازی باعث شده است که از گشت و گذار در مناطق مختلف آن خسته نشوید. آزادی عمل در بازی در اختیار شماست که هر کجا خواستید حرکت کنید و با هر وسیله ای که خواستید به مقصد برسید. بخش اکشن بازی هم خوب کار شده است. این عنوان به هدف خود که سرگرمی است به طور کلی دست یافته است ولی نتوانسته است خود را به اثری ماندگار تبدیل کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 928

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 14:50

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی spaider men برای Pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PCThe Amazin Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 g


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 919

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:2

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی مورتال کمبد4

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی مورتال کمبت Mortal Kombat 4 برای کامپیوتر

با پرطرفدارترین بازی های قدیمی مبارزه تن به تن Mortal Kombat آشنا هستید . این بازی بیشتر در کنسول های قدیمی همچون سگا محبوبیت بسیار زیادی داشت . Mortal Kombat یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob و John Tobias بود . این بازی با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است . سبک این بازی طبق کنسول سگا در وحله اول انتخاب جنگجو مورد نظر و طی مراحل تعیین شده با افراد مبارز بجنگید و امتیاز لازم را کسب کنید . حالت Fatality یا همان واکنش و ضربه آخر از خاطره انگیز ترین مراحل بازی است که در آن ضربه آخر را وقتی جان حریف خود را به طور کامل گرفته اید به وی وارد میکنید و او را نابود میکنید . این بازی همچنین قابلیت اجرای بازی به صورت MultiPlayer و مرحله ای وجود دارد .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 862

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 19:45

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پرطرفدارCall Of Duty 4 Modern Warfare برای pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای PC

 

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای کامپیوتر

| بازی ندای وظیفه 4 جنگ های مدرن |

 

Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2007 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ندای وظیفه 4:جنگ های مدرن ، یکی از موفق ترین عناوین دنیای بازی های کال آف دیوتی است. تا جایی که بسیاری از کاربران و گیمرها ، لذت واقعی با دنیای کال آف دیوتی را با این نسخه تجربه کردند و از آن زمان به بعد ، به یکی از طرفداران پر و پا قرص نسخه های مختلف این بازی تبدیل شدند. داستان این بازی در سال 2011 به وقوع می پیوندد ، یک گروه جدایی طلب به رهبری خالد الاسد ، رهبری کشوری غنی از نفت را در شرق خاورمیانه به دست می گیرد ، او با با عقایدی رادیکال ، نگاهی ضد غربی داشته و موجب خشم ایالات متحده می شود. از طرفی ، یک جنش ناسیونالیستی در روسیه ، موجب به راه افتادن جنگ داخلی در این کشور شده است. به موجب این درگیری ها ، ایالات متحده ، نیروی دریایی این کشور و همچنین کماندوهای SAS بریتانیا نیز وارد عمل شده و آذربایجان ، شرق خاورمیانه ، روسیه و اوکراین اعزام می شوند.

در روز دوم تهاجم ، نیروهای USMC برای تصرف کشوری با حاکمیت خالد الاسد اعزام می شوند ، زمانی که خالد الاسد در حال سخنرانی زنده تلویزیونی است حمله آغاز می گردد. پس از آن درگیری در شهرستان های این کشور ادامه پیدا می کند ، در این میان نیروی هوایی ویژه بریتانیا (SAS) ، دو عملیات مهم را انجام می دهد : یکی در کشتی در تنگه برینگ و دیگری در روسیه. اطلاعات جمع آوری شده حاکی از آن هستند که دولت خالد الاسد احتمالاً سلاح های اتمی ساخته شده توسط روسیه را در اختیار دارد.  Call Of Duty 4 Modern Warfare روایتی بسیار هیجان انگیز از جنگ های مدرن بر پایه یک محور داستانی بسیار جذاب طرح ریزی شده است که در آن شما نقش یکی از پیاده نظام ها را بر عهده دارید. شما نیز همانند سایر سربازان وارد عرصه عمل شده و با اسلحه و نارنجک هایی که در اختیار دارید به جنگ با نیروهای دشمن می پردازید. در جریان هریک از مأموریت ها ، می بایست پا به پای سایر افراد گروه پیش بروید و وظایف محوله را به شکل صحیح  انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی از games95 دانلود کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 998

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 20:32

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

Samurai Warriors 2 دانلود بازیبرای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,,

Image result for ‫دانلود بازی سامورایی‬‎


بازی Samurai Warriors 2 در ارتباط با آخرین نسخه ی این بازی یعنی جنگجویان سامورایی 1 می باشد . این بازی توسط شرکت  Koei و Omega Force ساخته شده است . این بازی در سال 2006 برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس 360 منتشر شد و در سال 2008 نسخه ی کامپیوتر آن روانه ی بازار شد . همانند سری بازی های سلسله ی جنگجویان این بازی نیز روایتگر امپراتوری ژاپن می باشد . داستان این بازی بر اساس افسانه های Xtreme و امپراطوری آنها روایت می شود . کیفیت HD بازی نیز تحت عنوان Sengoku Musou 2 with Moushouden & Empires برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتاساخته شده است . گیم پلی جنگجویان سامورایی 2 همانند سری اول این بازی می باشد با این تفاوت که ویژگی ها و کارکتر های جدیدی با آن اضافه شده است که در ادامه می توانید این ویژگی ها را مشاهده کنید .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2823

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:14

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جنگ جهانی اول فشرده شده برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,,

دانلود بازی زیبای جنگ های جهانی این بازی زیبا رد سبک تیر اندازی بوده هم اکنون این بازی را از وبسایت گیم95 دانلود کنید

 

                                                   

                                                                  برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1417

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:4

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی فوق االعاده زیبای جنگ های صلیبی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,,

 

یکی ار زیبا ترین بازی های کامپیوتری در زمینه استراتژِک است در این بازی شما در ابتدا مقداری چوب و سنگ در اختیارتان است سپس کم کم میتولنید پیشرفت کنید

بع از اینکه اقتصاد رو به رشتی داشتید به ساخت ارتش مشغول شوید و دشمنانتان را نابود کنید

بازی جنگهای صلیبی در سال1993وارد بازار شد و اسقبال زیادی از ان شد

                           برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader - کم حجم شده


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 925

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 14:20

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Vector 1.2.0 – بازی پارکور برای آندروید + نسخه نامحدود

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های فشرده,ارشیو بازی موبایل,اندروید,,

بازی وکتور یکی از بهترین بازی ها به سبک خودش است در این بازی شما باید با حرکات مختلف از روی موانع گذر کنید در این بازی شما یه تعقیب کننده نیز دارید 

که به دنبال شما خواهد بود شما باید مواع را نحو احسنت رد کنید به طوریکه تعقیب کننده شما بهتان نرسد

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های اندروید هست که ما ان را به صورت نسخه بی نهایت فراهم کرده ایم

همچنین این بازی را نیز برای کامپیوتر فراهم کرده ایم

Image result for ‫بازی وکتور‬‎


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1014

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:49

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی هری پاتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,پر حجم,,

عکس دانلود بازی harry-potter-and-the-deathly-hallows-www.FreeGames.irHarry Potter And The Deathly Hallows part 1 و Harry Potter And The Deathly Hallows part2 یک بازی دو قسمتی اکشن و ماجراجویی  بر اساس فیلم محبوب هری پاتر است که توسط EA Bright Light تولید و Electronic Arts آن را منتشر کرده است. گیم پلی این قسمت از بازی با نسخه های پیشین متفاوت است است زیرا سازندگان تصمیم گرفتند به آن سمت و سویی دهند تا برای مخاطبین بزرگسال نیز مناسب باشد و مانند بیشتر بازی های اکشن سوم شخص دارای سیستم سنگر گیری می باشد. طی بازی بازیکن باید آیتم های جادویی و امکاناتی که در طی بازی برای افزایش حمله، فرار، بازیابی سلامتی یا افزایش شانس مورد استفاده قرار می گیرد جمع آوری کند در این قسمت دیگر زمان یادگیری و آموزش به سر رسیده است، دشمنان مرگبار در همه جا هستند آن ها از جمله مرگ خواران توسط Load Voldermort برای دستگیری هری پاتر تمام سعیشان را می کنند و هری پاتر باید از معجون پنهان سازی و نامرئی کردن خودش و سایر معجون ها برای شکست ولدمورت استفاده کند زیرا وی تنها کسی است می تواند ولدمورت را شکست دهد و دنیا را از تاریکی نجات دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1272

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 12:37

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف