دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

Clash Royale دانلود

ا موضوع: استراتژیک,ارشیو بازی موبایل,اندروید,,

دانلود Clash Royale - بازی جدید سوپرسل

Clash Royale v1.8.6 – بازی جدید و فوق العاده زیبای “کلش رویال” مخصوص اندروید + تریلر
اپدیت جدید 27 اردیبهشت ماه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران
 بازی آنلاین است

Clash Royale – کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که ابتدا برای IOS در چند کشور  جهان قرار داده شده بود و همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های استراتژیک آنلاین معرفی نماییم! این بازی نیز همانند بازی کلش آف کلنز طراحی شده است و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید! مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست! همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید!

 

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 927

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 19:29

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,پر حجم,,

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , شبیه ساز و استراتژیک است که توسط Brytenwalda طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی TaleWorlds Entertainment برای پلتفرم PCC به بازار عرضه شده است . سرزمینی که به خاطر جنگ های پی در پی از هم پاشیده شده است و زمان آن رسیده تا شما به عنوان یک فرمانده باهوش , افراد شجاع و لایق را دور هم جمع کنید و وارد جنگ سختی و دشوار شوید . مردان خود را در نبردها رهبری کنید و قلمرو خود را گسترش دهید و هیچ وقت تاج و تخت Calradia را از ذهن خود دور نکنید . این بازی در واقع , نبردهای قرون وسطی و زندگی مردم آن زمان را به بهترین و واقع بینانه ترین شکل ممکن به تصویر می کشد . یکی از امکانات جالی بازی , قسمت مولتی پلیر آن است که این امکان را به پلیرها می دهد تا 64 نفر به طور همزمان بتوانند با یکدیگر بازی کنند که همین موضوع جذابیت بازی را چندین برابر می کند . به تازگی DLC جدید با نام Viking Conquest برای نسخه اصلی بازی منتشر شده است که دوره ای تاریخ و تاریک بریتانیا را به نمایش می گذارد . در این DLC داستان های پیچیده ای همراه با اتفاقات واقعی رخ می دهد که در برخی از لحظات بازی , پلیر را شوکه خواهد کزد . گرافیک بازی , صداگذاری ها و سیستم مبارزات و استراتژی ها بهبود چشمگیری داشته است . بازی اسن اجازه را به شما می دهد تا خود اتفاقات جهان بازی را رقم زنید . وجود بیش از 300 قلعه ها و روستا , امکان فتح و غارت سایر شهرها , وجود بیش از 200 شخصیت تاریخی , امکان به وجود آوردن توطئه های پیچیده مانند توطئه های سیاسی , سفر دریایی و جنگ , وجود سیستم پیچیده جنگی برای خارج شدن از محاصره , گرسنگی و عدم کاهش روحیه سپاهیان تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1248

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:34

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

بازی No Mans Sky یک بازی بسیار زیبا در سبک ماجراجویی طراحی شده توسط شرکت Hello Games در سال 2016 میباشد.موضوع بازی از این قرار است که شما در سیاره ای فرود میاید که از اوضاع اطلاعی ندارید.در این بازی میتوانید سفینه و قابلیت های خودرا ارتقا دهید.این بازی بسیار زیبا میتواند شمارا ساعت ها سرگرم خود کند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…این بازی را در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 618

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 15:51

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

انلود بازیGreenskins و Grimgor Ironhide

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,پر حجم,,

.:: دانلود بازی زیبای Total War Warhammer برای کامپیوتر ::.

_images_products_00115_awxpcg202636

سبک بازی: اکشن/استراتژیک

زبان بازی: انگلیسی

حجم: 10.2 گیگابایت

جنگجویان امپراتوری، قبایل Greenskins و Grimgor Ironhide، اُرک ها و گوبلین ها، ارتش پادشاه Thorgrim، ارتشی از خون آشام ها و هزاران نیروی دیگر از مناطق دور افتاده و ناشناخته در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و از این طریق، جنگی عظیم که تا به حال دنیا مثال آن را به خود ندیده است در حال شکل گیری ـست. رهبران ارتش ها به دنبال خون خواهی و انتقام و عدالت می گردند. دنیای قدیم در شعله های خیانت، جنگ و قدرت در حال نابودیست. هزاران جنگاور درحال مبارزه با یکدیگر هستند. Total War Warhammer یک عنوان در سبک استراتژیک/اکشن می باشد که توسط Creative Assembly ساخته شده است که کمپانی SEGA اخیراً نسخه PC آن را منتشر کرده است. Total War Warhammer یک عنوان کاملاً کار شده و تکامل یافته می باشد که نسبت به سایر نسخه های Total War، تکنیک بازی سازی بیشتری در آن به کار گرفته شده است. همچنین برخلاف نسخه های قبلی بازی، Total War Warhammer دارای یک داستان کامل و قابل توجه ای می باشد که بازیکنان را برای تجربه این عنوان مصمّم تر می کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 898

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:47

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پرطرفدارCall Of Duty 4 Modern Warfare برای pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای PC

 

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای کامپیوتر

| بازی ندای وظیفه 4 جنگ های مدرن |

 

Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2007 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ندای وظیفه 4:جنگ های مدرن ، یکی از موفق ترین عناوین دنیای بازی های کال آف دیوتی است. تا جایی که بسیاری از کاربران و گیمرها ، لذت واقعی با دنیای کال آف دیوتی را با این نسخه تجربه کردند و از آن زمان به بعد ، به یکی از طرفداران پر و پا قرص نسخه های مختلف این بازی تبدیل شدند. داستان این بازی در سال 2011 به وقوع می پیوندد ، یک گروه جدایی طلب به رهبری خالد الاسد ، رهبری کشوری غنی از نفت را در شرق خاورمیانه به دست می گیرد ، او با با عقایدی رادیکال ، نگاهی ضد غربی داشته و موجب خشم ایالات متحده می شود. از طرفی ، یک جنش ناسیونالیستی در روسیه ، موجب به راه افتادن جنگ داخلی در این کشور شده است. به موجب این درگیری ها ، ایالات متحده ، نیروی دریایی این کشور و همچنین کماندوهای SAS بریتانیا نیز وارد عمل شده و آذربایجان ، شرق خاورمیانه ، روسیه و اوکراین اعزام می شوند.

در روز دوم تهاجم ، نیروهای USMC برای تصرف کشوری با حاکمیت خالد الاسد اعزام می شوند ، زمانی که خالد الاسد در حال سخنرانی زنده تلویزیونی است حمله آغاز می گردد. پس از آن درگیری در شهرستان های این کشور ادامه پیدا می کند ، در این میان نیروی هوایی ویژه بریتانیا (SAS) ، دو عملیات مهم را انجام می دهد : یکی در کشتی در تنگه برینگ و دیگری در روسیه. اطلاعات جمع آوری شده حاکی از آن هستند که دولت خالد الاسد احتمالاً سلاح های اتمی ساخته شده توسط روسیه را در اختیار دارد.  Call Of Duty 4 Modern Warfare روایتی بسیار هیجان انگیز از جنگ های مدرن بر پایه یک محور داستانی بسیار جذاب طرح ریزی شده است که در آن شما نقش یکی از پیاده نظام ها را بر عهده دارید. شما نیز همانند سایر سربازان وارد عرصه عمل شده و با اسلحه و نارنجک هایی که در اختیار دارید به جنگ با نیروهای دشمن می پردازید. در جریان هریک از مأموریت ها ، می بایست پا به پای سایر افراد گروه پیش بروید و وظایف محوله را به شکل صحیح  انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی از games95 دانلود کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 997

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 20:32

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی فوق االعاده زیبای جنگ های صلیبی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,,

 

یکی ار زیبا ترین بازی های کامپیوتری در زمینه استراتژِک است در این بازی شما در ابتدا مقداری چوب و سنگ در اختیارتان است سپس کم کم میتولنید پیشرفت کنید

بع از اینکه اقتصاد رو به رشتی داشتید به ساخت ارتش مشغول شوید و دشمنانتان را نابود کنید

بازی جنگهای صلیبی در سال1993وارد بازار شد و اسقبال زیادی از ان شد

                           برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader - کم حجم شده


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 921

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 14:20

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی کم حجم Fairy Kingdom برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,بازی های فشرده,,

 

دانلود بازی کم حجم Fairy Kingdom برای کامپیوتر

Fairy Kingdom بازی کم حجم جدیدی در سبک ماجرایی و مدیریتی می باشد که در سال 2013 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شاهزاده را نجات داده و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید ! شما آخرین امید برای پادشاهی هستید ، یک جادوگر شیطانی پادشاهی سرزمین را از بین برده و دختر پادشاه را ربوده است. تنها یک قهرمان واقعی می تواند شرایط را به حالت اولیه بازگرداند ، سران جادوگر را از بین ببرید ، به مردمان کمک کنید تا خانه ها را بازسازی کنند و شاهزاده را از زندان ترسناکی که در آن گرفتار شده است نجات دهید.

پادشاهی این سرزمین ، در آرامش و زیبایی به سر می برده است تا آنکه یک موجود شرور ، آن را از بین می برد. این موجود شرور هرچه در مسیر داشته را به نابودی کشانده است ، شما به عنوان آخرین امید پادشاهی ، به نجات شاهزاده می شتابید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1191

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 14:4

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف