دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی sniper elite4

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های فشرده,,

آپدیت جدید بازی اسنایپر الیت ۴ با عنوان Sniper Elite 4: Patch v1.5.0 در تاریخ ۱۸جولای ۲۰۱۷ منتشر شد که تغییرات بسیار گسترده ای را در بازی ایجاد کرده و نقشه های جدید را برای بخش مالتی پلیر فراهم کرده است. برای مشاهده لیست کامل تغییرات آپدیت v1.5.0 بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. گروه STEAMPUNKS پس از گذشت تنها ۴روز از انتشار این آپدیت، آن را کرک کرده و برای کاربران منتشر کرد. Sniper Elite 4 دنباله‌ای مستقیم بر سومین قسمت این مجموعه بازی است که دو سال پیش منتشر شد و مانند وارثان خود مورد استقبال منتقدها و مخاطب‌ها قرار گرفت. شخصیت اصلی بازی Karl Fairburne است که این‌بار دیگر گذاشته موهایش بلند شوند زیرا قرار است در «کشور زیبایی‌ها» به مبارزه با فاشیست‌ها بپردازد و به حزب مقاومت ایتالیا کمک کند تا در جنگ جهانی دوم، فاشیسم را در کشور خود از بین ببرند. اینکه از چهار سال پیش، هر دو سال یک‌بار یک بازی در این مجموعه منتشر می‌شود و هر کدام داستان یک شخصیت خاص را دنبال می‌کنند تا در این پیش درآمدها احتمالا به داستان V2 برسند، همگی نشان از برنامه‌ریزی دقیق سازنده برای مجموعه بازی خود دارد که ثابت کرده می‌تواند بازی سودآور و جیب پرکنی نیز باشد؛ ولی این مهم نیز اهمیت دارد که چه‌طور این داستان‌ها قرار است به یک‌دیگر ربط پیدا کنند تا به V2 برسند؛ شاید هم واقعا اهمیتی نداشته باشند! فقط سال به سال داستان با یک شخصیت جلو می‌رود و احتمالا آن‌قدر برای سازنده پول می‌آورد که در نهایت شاهد عرضه‌ی سالانه آن خواهیم بود؛ در شهر‌های مختلف با بهانه‌‌های مختلف برای تکه‌پاره کردن دشمن!

Sniper-Elite-4-pc-cover


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 877

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 15:12

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی gta3برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,

Grand Theft Auto III سومین نسخه از فرانچایز GTA و اولین عنوان سه بعدی این سری می باشد که در سال ۲۰۰۱ توسط کمپانی مطرح Rockstar Games و برای پلتفرم های PC, PS2, Xbox و Macc روانه بازار شد. اینبار استقبال مخاطبان بیش از پیش بود. چرا که این بازی کاملا با عناوین قبلی تفاوت داشت و دارای محیطی سه بعدی بود و بسیار واقع گرایانه به نظر می رسید. گیم پلی اعتیادآور، سبک تقریبا جدید و گرافیک عالی در آن زمان باعت شد که همه گیمران به قدرت راک استار پی ببرند. در این پست وبسایت گیم 95، نسخه فشرده عنوان جذاب Grand Theft Auto III را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آن را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1822

تاریخ انتشار: چهار شنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 10:37

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلودبازی میکی موس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های فشرده,,

Castle-of-Illusion-Poster-HD

دانلود دوبله فارسی بازی Castle of Illusion starring Mickey Mouse برای PC

تاریخ انتشار: 2013/09/05
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: فارسی  
حجم فایل: 842 MB

معرفی بازی :

نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. نسخه اصلی Castle of Illusion در سال 1990 برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ برای این نسل می باشد . Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است. بازی از قابلیت های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می برد، همچنین دارای قابلیت 2D و 3D نیز است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1190

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 18:53

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی فوق فشرده ترانسفورمس

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های فشرده,,

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

شاید شما هم فیلم ویدئوی مشهور تبدیل شوندگان را دیده باشید که در آن ربات ها تبدیل به اتومبیل های معمولی می شوند و در کنار انسان ها به زندگی عادی خود مشغول هستند ! این فیلم به دلیل فروش فوق العاده ی خود در نسخه های متعددی تولید شده است . و با توجه به استقبال خوب بینندگان این فیلم اکشن . شرکت های بازی سازی نیز سعی در جذب هواداران این فیلم به صنعت بازی های رایانه ای داشتند که این پروژه با تولید نسخه های مختلف این بازی کلید خورد .

یکی از جذاب ترین نسخه های این بازی Transformers War For Cybertron نام دارد که ما آن را برای کاربران عزیز یاس دانلود با حجم بسیار کم آماده کرده ایم . بازی اکشن تبدیل شوندگان یک تفاوت عمده با دیگر بازی های اکشن هم سطح خود دارد . و آن مربوط به گیم پلی بازی می باشد که در حقیقت 2 سبک بازی اکشن و استراتژیک را با هم ادغام کرده است .

بازی Transformers War For Cybertron از نظر صدا گذاری و گرافیک ، در وضعیت خوبی به سر می برد و این یکی از چندین ویژگی مثبت بازی می تواند باشد . همانطور که می دانید داستان بازی به شخصیت منفی داستان یعنی Megateron  می پردازد که باز هم تصمیم نابودی زمین گرفته و با ارتشی عظیم از ربات های خشن ! به زمین حمله کرده و … شما در بازی Transformers باید به زمین ها کمک کنید و مانع از قدرت نمایی مگاترون شوید . تبدیل شوندگان بازی اکشن و جذابی است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . به کاربرانی که به بازی های اکشن سرعتی علاقه دارند ، پیشنهاد می کنیم بازی Transformers War For Cybertron را از دست ندهند .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2213

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 12:19

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Rise of the Tomb Raider

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,پر حجم,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,
بازی Rise of the Tomb Raider
 

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک ماجرائی و اکشن و بعد از دو سال از اولین ریبوت این سری محبوب توسط کریستال داینامیکس ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. داستان بازی یکسال بعد از اتفاقات بازی قبلی را روایت می کند. اتفاقات بازی در راه رسیدن لارا کرافت به شهر گمشده کیتژ است تا راز جاودانگی را کشف کند رازی که پدر او نیز در تلاش یافتن آن جان خود را از دست داده است. پس از شروع بازی گسترگی محیط بازی و جزئیات کامل آن چشم ها را مجذوب خود می کند و به این محیط، شخصیت لارا کرافت که حرکاتی کاملا طبیعی و زنده دارد اضافه کنید. در مسیر رسیدن به شهر کتیژ از مراحل با پوشش های مختلفی عبور خواهید کرد، از بیابانهای بی آب و علف تا کوهستان های پوشیده از برف سیبری. در سری توم ریدر معما ها و پازل ها همیشه اهمیت خاص خود را داشته و در این نسخه هم بخوبی از آن استفاده شده است. برای رد شدن از محیط های مختلف نیاز به ابزار آلات کوه نوردی دارید که برای راحتی کار می توانید آنها را با استفاده از اشیائی که در محیط بازی پیدا می کنید ارتقا دهید. سیستم مبارزات بازی به دو بخش مخفی کاری و اکشن تقسیم می شود و بازی دست شما را برای انتخاب هر کدام از این روش ها باز گذاشته است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 799

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 16:29
ادامه مطلب
نظر

بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

بازی No Mans Sky یک بازی بسیار زیبا در سبک ماجراجویی طراحی شده توسط شرکت Hello Games در سال 2016 میباشد.موضوع بازی از این قرار است که شما در سیاره ای فرود میاید که از اوضاع اطلاعی ندارید.در این بازی میتوانید سفینه و قابلیت های خودرا ارتقا دهید.این بازی بسیار زیبا میتواند شمارا ساعت ها سرگرم خود کند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…این بازی را در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 617

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 15:51

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Dirt Rally

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,اتومبیل رانی,شبیه ساز,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی Dirt Rally
(95/5/22) تغییرات:

اضافه شدن Update v1.11-Reloded

شرکت کدمسترز در زمان انتشار بازی Dirt Rally آن را تنها به صورت دیجیتالی عرضه کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیمش را عوض کرده است و نسخه فیزیک این بازی نیز عرضه شده است. سیستم کنترل کردن بازی نسخه به نسخه‌های قبلی سخت‌تر شده است و خصوصیت بازگشت به عقب هم دست‌خوش تغییراتی شده است. زمانی که ماشین شما در طول مسابقات صدمه می‌بیند، می‌توانید در حین مسابقه با استفاده از مهندسانی که استخدام کردید به تعمیر آن‌ها بپردازید. با پیشرفت در بازی و ارتقای مهندسان، می‌توانید سریع‌تر ماشین‌های خود را تعمیر کنید. با زمین‌های رالی‌مانند مونتو کارلو، زمین مسابقات به دنیای واقعی شباهت زیادی دارند.این بازی را میتوانید در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 587

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 14:54

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی کم حجم Fairy Kingdom برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,بازی های فشرده,,

 

دانلود بازی کم حجم Fairy Kingdom برای کامپیوتر

Fairy Kingdom بازی کم حجم جدیدی در سبک ماجرایی و مدیریتی می باشد که در سال 2013 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شاهزاده را نجات داده و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید ! شما آخرین امید برای پادشاهی هستید ، یک جادوگر شیطانی پادشاهی سرزمین را از بین برده و دختر پادشاه را ربوده است. تنها یک قهرمان واقعی می تواند شرایط را به حالت اولیه بازگرداند ، سران جادوگر را از بین ببرید ، به مردمان کمک کنید تا خانه ها را بازسازی کنند و شاهزاده را از زندان ترسناکی که در آن گرفتار شده است نجات دهید.

پادشاهی این سرزمین ، در آرامش و زیبایی به سر می برده است تا آنکه یک موجود شرور ، آن را از بین می برد. این موجود شرور هرچه در مسیر داشته را به نابودی کشانده است ، شما به عنوان آخرین امید پادشاهی ، به نجات شاهزاده می شتابید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1183

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 14:4

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Vector 1.2.0 – بازی پارکور برای آندروید + نسخه نامحدود

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های فشرده,ارشیو بازی موبایل,اندروید,,

بازی وکتور یکی از بهترین بازی ها به سبک خودش است در این بازی شما باید با حرکات مختلف از روی موانع گذر کنید در این بازی شما یه تعقیب کننده نیز دارید 

که به دنبال شما خواهد بود شما باید مواع را نحو احسنت رد کنید به طوریکه تعقیب کننده شما بهتان نرسد

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های اندروید هست که ما ان را به صورت نسخه بی نهایت فراهم کرده ایم

همچنین این بازی را نیز برای کامپیوتر فراهم کرده ایم

Image result for ‫بازی وکتور‬‎


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1005

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:49

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف