دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,بازی های پیشنهادی,,

وایکینگ Viking Battle for Asgard

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

Viking Battle for Asgard PC Game

در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند. قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است.

او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.محیط بازی به صورت Open Wold خواهد بود و بازیکن میتواند در تمام این محیط به گشت گذار بپردازد، مثلا میحط هایی که برای یاران شما است روشن هستند و انگار که روز است ! ولی در مناطق ناشناس که پایگاه های دشمنان است همیشه هوای نیمه بارانی و شب است! در بازی برای پول در آوردن میتوانید مراحل فرعی را انجام دهید که به شما پولی داده میشود!

با آزاد کردن یاران میتوانید به دهکده ی خود رفته و از صاحب رستوران پول دریافت کنید ! در نقشه ی بازی علامت هایی وجود دارند که پول هایی هستند میتوانید آنها را پیدا کنید ، اما زیاد نمیتوان به این پول های خورد قناعت کرد و باید مراحل فرعی انجام دهید.

مشخصات بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard :
نام فارسی: نبرد وایکینگ
نام انگلیسی: Viking Battle for Asgard
ناشر: Sega
تاریخ انتشار: March 3, 2012
سبک بازی: اکشن


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 720

تاریخ انتشار: پنج شنبه 28 مرداد 1395 ساعت: 11:46

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی لگو ارباب حلقه ها

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

p

 

توضیحات بازی : کاوش در میانه زمین و ماجراجویی حماسی و هیجان برانگیز موضوع بازی ای ویدئویی تحت عنوان Lego Lord Of The Ring است. بازی ای که برای تمام اعضای خانواده ی شما مناسب است.این بازی شما را به یاد ارباب حلقه ها می اندازد در جایی که یک زندگی افسانه ای و فانتزی را سپری میکنید که توسط تالکین رهبری میشود. داستان اصلی بازی این است که همه منتظر بازگشت پادشاه هستند. باید با جسارت و ریسک بالا حلقه را فتح کنید و با حل معماهای بازی در سفر به کوه رستاخیز پیروز شوید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 615

تاریخ انتشار: چهار شنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 11:48

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Rise of the Tomb Raider

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,پر حجم,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,
بازی Rise of the Tomb Raider
 

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک ماجرائی و اکشن و بعد از دو سال از اولین ریبوت این سری محبوب توسط کریستال داینامیکس ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. داستان بازی یکسال بعد از اتفاقات بازی قبلی را روایت می کند. اتفاقات بازی در راه رسیدن لارا کرافت به شهر گمشده کیتژ است تا راز جاودانگی را کشف کند رازی که پدر او نیز در تلاش یافتن آن جان خود را از دست داده است. پس از شروع بازی گسترگی محیط بازی و جزئیات کامل آن چشم ها را مجذوب خود می کند و به این محیط، شخصیت لارا کرافت که حرکاتی کاملا طبیعی و زنده دارد اضافه کنید. در مسیر رسیدن به شهر کتیژ از مراحل با پوشش های مختلفی عبور خواهید کرد، از بیابانهای بی آب و علف تا کوهستان های پوشیده از برف سیبری. در سری توم ریدر معما ها و پازل ها همیشه اهمیت خاص خود را داشته و در این نسخه هم بخوبی از آن استفاده شده است. برای رد شدن از محیط های مختلف نیاز به ابزار آلات کوه نوردی دارید که برای راحتی کار می توانید آنها را با استفاده از اشیائی که در محیط بازی پیدا می کنید ارتقا دهید. سیستم مبارزات بازی به دو بخش مخفی کاری و اکشن تقسیم می شود و بازی دست شما را برای انتخاب هر کدام از این روش ها باز گذاشته است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 799

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 16:29
ادامه مطلب
نظر

بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

بازی No Mans Sky یک بازی بسیار زیبا در سبک ماجراجویی طراحی شده توسط شرکت Hello Games در سال 2016 میباشد.موضوع بازی از این قرار است که شما در سیاره ای فرود میاید که از اوضاع اطلاعی ندارید.در این بازی میتوانید سفینه و قابلیت های خودرا ارتقا دهید.این بازی بسیار زیبا میتواند شمارا ساعت ها سرگرم خود کند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…این بازی را در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 617

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 15:51

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

Invisible Mindدانلود بازی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

Invisible Mind یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی VGstudio ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . استودیوی بازی سازی VGstudio یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر بازی محبوب Z.I.O.N و Project Pulsation در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های محبوب در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، این سبک به دلیل دارا بودن پازل های جذاب و محیط های بسیار بزرگ و همچنین داستان درگیر کننده و فضای حذاب به یکی از بهترین سبک ها و پرفروش ترین سبک ها تبدیل شده است ، بازی هایی نظیر سری محبوب TOMB RAIDER و ASSASSINS CREED این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده اند . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از همین بازی ها می باشد که در مراحل ساخت آن از ترکیب سبک ماجراجویی و اکشن موفق به خلق یکی از جذاب ترین بازی های سبک ماجراجویی در سال 2016 شده است .

سایر توضیحات : اتفاقات این بازی در یک دنیای تخیلی و در شرایطی در جریان است که شما بدون هیچ اطلاعی از سرنوشت خود و اتفاقاتی که برای شما افتاده است خود را در یک دنیای ناشناخته و عجیب میابید ، در ادامه باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود و حل کردن پازل های موجود در محیط و همچنین یافتن نکات مخفی این دنیا پرده از اتفاقات موجود در این دنیا و هویت خود بردارید . گیم پلی این بازی سبک کلاسیم گیم پلی بازی های ماجراجویی می باشد که از ترکیب با بازی های ماجراجویی مدرن موفق به خلق یکی از جذاب ترین گیم پلی های بازی های ماجراجویی در سال های اخیر شده است . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .


 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 422

تاریخ انتشار: یک شنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 15:45

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Dirt Rally

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,اتومبیل رانی,شبیه ساز,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی Dirt Rally
(95/5/22) تغییرات:

اضافه شدن Update v1.11-Reloded

شرکت کدمسترز در زمان انتشار بازی Dirt Rally آن را تنها به صورت دیجیتالی عرضه کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیمش را عوض کرده است و نسخه فیزیک این بازی نیز عرضه شده است. سیستم کنترل کردن بازی نسخه به نسخه‌های قبلی سخت‌تر شده است و خصوصیت بازگشت به عقب هم دست‌خوش تغییراتی شده است. زمانی که ماشین شما در طول مسابقات صدمه می‌بیند، می‌توانید در حین مسابقه با استفاده از مهندسانی که استخدام کردید به تعمیر آن‌ها بپردازید. با پیشرفت در بازی و ارتقای مهندسان، می‌توانید سریع‌تر ماشین‌های خود را تعمیر کنید. با زمین‌های رالی‌مانند مونتو کارلو، زمین مسابقات به دنیای واقعی شباهت زیادی دارند.این بازی را میتوانید در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 587

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 14:54

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Formula1 2013 برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,پر حجم,,

 

F1 2013 – Black Box Version

بعد از یک سال انتظار سری جدید و پر هیجان مسابقات فرمول یک ( Formula1 ) عرضه شد که در آن می توانید بدون هیچ حد و مرزی با بیشترین سرعت به سمت خط پایان حرکت کنید. F1 2013 تغییرات زیادی داشته که از آن ها می توان به گیم پلی بهتر و همچنین  اضافه شدن بخش چند نفره یا مولتی پلیر به بازی اشاره کرد. کاربر می تواند کار خود را به عنوان یک راننده آماتور و سطح پایین آغاز کند و کم کم به یادگیری کامل قوانین و فن های فرمول یک بپردازد و  بعد از آموزش کامل وارد پیست مسابقات شود. بازی کاملا به روز است و تمامی تغییرات از جمله تغییراتی که در قوانین صورت گرفته نیز در نسخه ۲۰۱۳ کاملا مشاهده می شود. بهترین قسمت این بازی این است که شما می توانید در نقش رانندگانی مانند سباستین فتل حاظر شوید.

همچنین تمام پیست ها و ماشین ها از روی مدل های واقعی طراحی شده اند. بازی مسابقات فرمول یک دارای بخش Classic Mode است که در این بخش رانندگان حال حاظر با رانندگان و قهرمانان قدی می مسابقه می دهند این بخش توسط Murray Walker معرفی می شود. این بخش دارای پیست ها و ماشین های قدیمی نیز است و می توان این بخش را در حالت آفلاین و آنلاین بازی کرد. این بازی یک بخش به نام Young Driver’s Test برای کسانی که آشنایی چندایی با این بازی ندارند نیز دارد که نسبت به نسخه های گذشته بسیار پیشرفت کرده است. تمام بخش های بازی به خوبی با بخش RaceNet هماهنگ شده اند و اجازه می دهند تا فرمول۱ به خوبی تبدیل به یک مسابقه اجتماعی و عالی شود. گرافیک بازی نیز بسیار طبیعی و خیره کننده است و باعث می شود تا کاربر خود را در پیست مسابقه و گاهی به جای خود راننده احساس کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 410

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:55

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازیEuro Truck Simulator

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از ۶۰ شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید!

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 547

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:49

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

مافیا3 وانتظارات ما از ان

ا موضوع: مقاله,اخبار,,
مافیا3 وانتظارات ما از ان

Mafia 3 و انتظارات ما

"به قلم علیرضا رمضانی مقدم"


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 597

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 10:57

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

انجمن

ا

 

 

 

 

 

 

 

انجمن گیم وبازی در گیم نود و پنج افتتاح شد


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 511

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 10:55
نظر

دانلود مجموعه بازی های کنسول قدیمی sega

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,,

sega games collection 

امروز  مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . همه ی شما حتماً کنسول قدیمی‌سگا Sega را به یاد دارید. کنسولی که بسیاری با آن خاطرات زیادی دارند. بازی‌های به یاد ماندنی که جزعی از تمدن و ساختار بازی‌های امروز می‌باشند. امروز تصمیم گرفتیم مجموعه کامل تمامی‌بازی‌های کنسول قدیمی‌سگا را جهت دانلود برای کاربران عزیز دانلود سافت ور قرار دهیم . تمامی‌این بازی‌های قابل اجرا بر روی کامپیوتر می‌باشند. 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 550

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 16:5

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Street Fighter V-مبارز خیابانی5

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,,
بازی Street Fighter V-مبارز خیابانی5

بازی Street Fighter V نسخه پنجم از سری بازی های محبوب و قدیمی Street Fighter است که توسط استودیو Capcom ساخته و عرضه شده است. در Street Fighter V مانند همیشه شاهد مبارزات دیوانه وار خیابانی بین شخصیت های محبوب گذشته و شخصیت های جدید خواهیم بود. در بازی می توانید دوستان خودتان را به صورت آنلاین به چالش بکشید و مبارزات خونینی با هم داشته باشید! کپکام برای ساخت این نسخه برای اولین بار به جای موتور بازی سازی خودش یعنی MT Framework از موتور بازیسازی Unreal Engine 4 استفاده کرده است به همین دلیل در این نسخه شاهد گرافیکی قویتر و زنده تر نسبت به دیگر بازی های کپکام خواهیم بود. بازی مانند همیشه به صورت 2.5 بعدی و با 60 فریم اجرا می شود. مانند نسخه های قبلی شما می توانید تعامل نیز با محیط بازی ازنظر تخریب پذیری آن داشته باشید. گرافیک هنری بازی نیز شما را مجذوب خود می کند و مانند دیگر عناوین این سبک که ساخته استودیو های شرق آسیا هستند، کاملاً زنده و شلوغ ساخته‌ شده اند و در حین مبارزه هیچ حرکت تکراری از شخصیت‌ها یا اشیا این مکان‌ها مشاهده نمی کنید.این بازی رو میتونید در ادامه مطلب از سایت گیم 95 دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 643

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 15:21

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی call of duty10برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

 

 دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از 6 GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 779

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود Just Cause 3 - بازی جاست کاز 3

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,بازی های ایرانی,,

دانلود Just Cause 3 - بازی جاست کاز 3

بازی Just Cause 3 در سبک اکشن توسط Avalanche Studios توسعه و توسط Square Enix منتشر شده است. داستان بازی بیشتر به منظور آشنائی با گیم پلی بازی و داشتن ذهنیتی از قابلیت های آن است. خلاصه داستان بر این قرار است که یک حاکم ظالم، کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت به دنبال ماده ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می شود. شخصیت اصلی بازی ریکو رودریگز، وظیفه مبارزه و شکست دادن این دیکتاتور را برعهده دارد. هدف اصلی بازی سرگرم کننده بودن است و موسیقی، طراحی مراحل و داستان همه در راستای این هدف قرار دارند. گرافیک فنی و هنری بازی در سطح بالائی قرار دارند و تنوع محیطی بالای بازی باعث شده است که از گشت و گذار در مناطق مختلف آن خسته نشوید. آزادی عمل در بازی در اختیار شماست که هر کجا خواستید حرکت کنید و با هر وسیله ای که خواستید به مقصد برسید. بخش اکشن بازی هم خوب کار شده است. این عنوان به هدف خود که سرگرمی است به طور کلی دست یافته است ولی نتوانسته است خود را به اثری ماندگار تبدیل کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 920

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 14:50

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی ایرانی قربانی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,بازی های ایرانی,,

دانلود بازی ایرانی قربانی - Immolation برای PC

در شبی تاریک در حال عبور از کوچه ای هستید که برای اولین بار به آن قدم می گذارید . در همین حین 4 نفر فرد قوی هیکل به سمت شما حمله می کنند . اکنون این شما هستید که باید تصمیم بگیرید ! این آغاز بازی ایرانی قربانی می باشد . این بازی را می توان اولین بار در سبک خود نامید چرا که سبک بازی انتخابی می باشد !!! . علاوه بر این این بازی با برنامه و زبان ویژوال بیسیک ساخته شده است . این بازی توسط محمد ملا محمد ساخته شده است .

برای حمایت از بازی سازان ایرانی حتما دانلود کنید چرا که تجربه ی متفاوتی در نوع خودش دارد . لازم به کر است بازی ایرانی قربانی هنوز نسخه دوم خود را عرضه نکرد چرا که نسخه دوم این بازی ادامه ی نسخه اول بازی می باشد 

                                                                                                  برای حمایت از بازیساز ایرانی از بازی را دانلود کنید                                                                                                                                          

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 916

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:19

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی spaider men برای Pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PCThe Amazin Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 g


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 911

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:2

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

مطلبی درباره بهترین گیم پد ها

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,تریلر,بازی های ایرانی,,

 

 

 

 

بهترین گیم پد ها برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 790

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 19:25

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازیlegoپارک ژوراسیک

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC

 

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای کامپیوتر

| نسخه فشرده شده Black Box |

 | سیو کامل بازی اضافه شد … |

 

LEGO Jurassic World بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Traveller’s Tales ساخته و توسط Warner Bros Interactive Entertainment برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از داستان حماسی پارک ژوراسیک و دنیای گمشده و هچنین پارک ژوراسیک 2 و 3 شما برای اولین بار قادر خواهید بود در این بازی هر چهار فیلم ژوراسیک را تجربه کنید.شما در این بازی داستان های متفاوتی را با دایناسور های مختلف و متفاوت با سری بازی های ژوراسیک تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این شما قادر خواهید بود در این بازی به جای هر یک از دایناسور ها بازی کرده و نقش خود را با سورنا شخصیت اول بازی تغییر دهید.بازی از گرافیک نسبتا مطلوبی برخوردار است و میتوانید ساعت ها سرگرم شوید

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1046

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 19:1

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی تنیس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,بازی های پیشنهادی,,

 

دانلود بازی تنیس Virtua Tennis 4 برای کامپیوتربازی تنیس Virtua Tennis 4 یکی دیگر از سری بازی های ورزشی است که توسط کمپانی مشهور SEGA در ژوئن سال 2011 آن را برای پلتفرم های PC منتشر شده است . با توجه به اینکه نسخه های قبلی این بازی محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها کسب کرد ولی منتقدان زیادی نیز وجود داشت، در نسخه جدید، شبیه سازی قدرتمندتر و گرافیکی فوق العاده به چشم می آید و به جزئیات نیز، بیشتر پرداخته شده است که می توان به محیط ورزشگاه های آن و یا چهره های بازیکنان اشاره نمود که با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده اند . در این بازی ۲۲ تنیسر حرفه ای زن و مرد وجود دارد که هر کدوم با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و چهره های واقعی خود شبیه سازی شده اند، به طور مثال رافائل نادال مثل همیشه با ضربه های سهمگین و جهت دار خود، رقیب را غافلگیر می کند، مرد شماره یک تنیس انگلیس راجر فدرر در سرعت و دقت و ضربه زدن همتایی ندارد و اندی موری همچنان به نگاه های تیزبین و انجام حرکات به موقع و ضربه های سنجیده استوار است . این بازی در واقع یک شبیه ساز تنیس می باشد که شما می توانید در این بازی با خلق بازیکن خود در مسابقات تنیس ATP و WTA  شرکت کنید و با ستارگان این رشته مسابقه دهید . در بازی Virtua Tennis 4 هر یک از شخصیت های ساخته شده وجود شخصیت های بزرگ دنیای تنیس مردان و زنان همچون رافائل نادال ، راجر فدرر ، اندی ماری ، ماریا شارپووا ، ونوس ویلیامز و افراد دیگر از ویژگی های جذاب این بازی محسوب می شود . امیدواریم این بازی مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1068

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی مورتال کمبد4

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی مورتال کمبت Mortal Kombat 4 برای کامپیوتر

با پرطرفدارترین بازی های قدیمی مبارزه تن به تن Mortal Kombat آشنا هستید . این بازی بیشتر در کنسول های قدیمی همچون سگا محبوبیت بسیار زیادی داشت . Mortal Kombat یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob و John Tobias بود . این بازی با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است . سبک این بازی طبق کنسول سگا در وحله اول انتخاب جنگجو مورد نظر و طی مراحل تعیین شده با افراد مبارز بجنگید و امتیاز لازم را کسب کنید . حالت Fatality یا همان واکنش و ضربه آخر از خاطره انگیز ترین مراحل بازی است که در آن ضربه آخر را وقتی جان حریف خود را به طور کامل گرفته اید به وی وارد میکنید و او را نابود میکنید . این بازی همچنین قابلیت اجرای بازی به صورت MultiPlayer و مرحله ای وجود دارد .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 851

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 19:45

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

تریلر بازی pes2016

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,تریلر,,

 

 

 

 

تریلر رسمیpes2016درگیم95 برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 839

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 11:44

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

انلود بازیGreenskins و Grimgor Ironhide

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,پر حجم,,

.:: دانلود بازی زیبای Total War Warhammer برای کامپیوتر ::.

_images_products_00115_awxpcg202636

سبک بازی: اکشن/استراتژیک

زبان بازی: انگلیسی

حجم: 10.2 گیگابایت

جنگجویان امپراتوری، قبایل Greenskins و Grimgor Ironhide، اُرک ها و گوبلین ها، ارتش پادشاه Thorgrim، ارتشی از خون آشام ها و هزاران نیروی دیگر از مناطق دور افتاده و ناشناخته در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و از این طریق، جنگی عظیم که تا به حال دنیا مثال آن را به خود ندیده است در حال شکل گیری ـست. رهبران ارتش ها به دنبال خون خواهی و انتقام و عدالت می گردند. دنیای قدیم در شعله های خیانت، جنگ و قدرت در حال نابودیست. هزاران جنگاور درحال مبارزه با یکدیگر هستند. Total War Warhammer یک عنوان در سبک استراتژیک/اکشن می باشد که توسط Creative Assembly ساخته شده است که کمپانی SEGA اخیراً نسخه PC آن را منتشر کرده است. Total War Warhammer یک عنوان کاملاً کار شده و تکامل یافته می باشد که نسبت به سایر نسخه های Total War، تکنیک بازی سازی بیشتری در آن به کار گرفته شده است. همچنین برخلاف نسخه های قبلی بازی، Total War Warhammer دارای یک داستان کامل و قابل توجه ای می باشد که بازیکنان را برای تجربه این عنوان مصمّم تر می کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 890

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:47

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Pokémon Go پوگمن گو نسخه V0.29.0 برای Android

ا موضوع: اندروید,بازی های پیشنهادی,,

Pokémon Go یک بازی ماجرایی بسیار محبوب و جدید برای اندروید است. Venusar، Charizard، Blastoise، Pikachu و بسیاری از Pokémon های دیگر روی زمین دیده شده اند! حالا این شانس شماست که Pokémon ها را در محیط دوروبرتان پیدا و تصاحب کنید. پس کفش هایتان را پوشیده، شروع به قدم زدن در خارج از منزل کرده و دنیا را جستجو کنید. می توانید به یکی از سه تیم ملحق  شوید و برای مالکیت و نفوذ در باشگاه های پوگمن تلاش کنید.Pokémon ها در فضای بیرون هستند و شما باید آن ها را پیدا کنید. هنگامی که در اطراف منزل می چرخید، تلفن هوشمند شما اگر پوگمنی در آن نزدیکی پیدا کند با ویبره به شما هشدار می دهد. باید مسلح شده یک Poké Ball پرت کنید تا آن پوگمن را از آن خود کنید.

 

عکس دانلود بازیpokemon-go-www.FreeGames.iR

 

سعی کنید در دورست ها برای Pokémon ها و آیتم های آن جستجو کنید.بعضی از پوگمن ها اطراف محیط زیست شان پیدا می شوند که در جستجوی آب در رودخانه  ها یا اقیانوس ها هستند. بعضی از PokéStop ها در اطراف جاهای خاصی همچون موزه ها، مکان های هنری، بناهای تاریخی هستند و در این مکان ها می توانید آیتم های مفیدی نیز پیدا کنید. هر چه سطح تان در بازی بالاتر برود قادر خواهید بود پوگمن هایی قدرتمند تر پیدا کنید می توانید در نبردهای گروهی و باشگاهی شرکت کنید و از باشگاهتان دفاع کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 890

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:35

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی شبیه ساز پروازmicrosoft flight simulator x steam edition

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,شبیه ساز,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

microsoft flight simulator x steam edition بازی شبیه ساز پرواز تولید شرکت مایکروسافت میباشد.این بازی از جمله بازی های زیبا و هیجانی در میان بازی های شبیه سازی شده ی پروازی است و از نوع خاص و تکی از بازی هاست که در آن لذت خلبانی و راندن هواپیما را تجربه میکنید .  بازی متعلق به سری بازی های بسیار معروف مایکروسافت است که در ارتباط با شبیه سازی پرواز  می باشد . و این نسخه دهمین ورژن این سری بازی هاست که توسط استودیو بازی های مایکروسافت پشتیبانی و منتشر شده . این بازی نخست در تاریخ ١٠ اکتبر سال ٢٠٠۶ ارائه شد .

 

دانلود microsoft flight simulator x steam edition

 

داستان بازی بسیار ساده است . در این بازی، بازی کننده وظایف یک خلیان را برعهده خواهد گرفت، مأموریت هایی به بازیکن محول می شود و باید با باکیفیت ترین و بهترین هواپیماها را داشته باشد تا بتواند از عهده ماموریت به خوبی وسریع براید . زمانی که ماموریتی به شما داده می شود ، به همراه آن نقشه راهنمایی هم برای راهنمایی مسیر در اختیارتان قرار می گیرد .

 

در این  بازی مهیج ١٨ نمونه مختلف از آخرین مدل های ارائه شده در اختیار بازی کننده قرار دارد . باید به ٢٨ شهر متفاوت سفر کند . بیش از ٢۴٠٠ فرودگاه هم به این نسخه بازی اضافه شده است . اگر می خواهید یک خلبان جنگجو شوید پس به شما پیشنهاد بازی naval strike را می دهیم .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 759

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:27

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پرطرفدارCall Of Duty 4 Modern Warfare برای pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای PC

 

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای کامپیوتر

| بازی ندای وظیفه 4 جنگ های مدرن |

 

Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2007 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ندای وظیفه 4:جنگ های مدرن ، یکی از موفق ترین عناوین دنیای بازی های کال آف دیوتی است. تا جایی که بسیاری از کاربران و گیمرها ، لذت واقعی با دنیای کال آف دیوتی را با این نسخه تجربه کردند و از آن زمان به بعد ، به یکی از طرفداران پر و پا قرص نسخه های مختلف این بازی تبدیل شدند. داستان این بازی در سال 2011 به وقوع می پیوندد ، یک گروه جدایی طلب به رهبری خالد الاسد ، رهبری کشوری غنی از نفت را در شرق خاورمیانه به دست می گیرد ، او با با عقایدی رادیکال ، نگاهی ضد غربی داشته و موجب خشم ایالات متحده می شود. از طرفی ، یک جنش ناسیونالیستی در روسیه ، موجب به راه افتادن جنگ داخلی در این کشور شده است. به موجب این درگیری ها ، ایالات متحده ، نیروی دریایی این کشور و همچنین کماندوهای SAS بریتانیا نیز وارد عمل شده و آذربایجان ، شرق خاورمیانه ، روسیه و اوکراین اعزام می شوند.

در روز دوم تهاجم ، نیروهای USMC برای تصرف کشوری با حاکمیت خالد الاسد اعزام می شوند ، زمانی که خالد الاسد در حال سخنرانی زنده تلویزیونی است حمله آغاز می گردد. پس از آن درگیری در شهرستان های این کشور ادامه پیدا می کند ، در این میان نیروی هوایی ویژه بریتانیا (SAS) ، دو عملیات مهم را انجام می دهد : یکی در کشتی در تنگه برینگ و دیگری در روسیه. اطلاعات جمع آوری شده حاکی از آن هستند که دولت خالد الاسد احتمالاً سلاح های اتمی ساخته شده توسط روسیه را در اختیار دارد.  Call Of Duty 4 Modern Warfare روایتی بسیار هیجان انگیز از جنگ های مدرن بر پایه یک محور داستانی بسیار جذاب طرح ریزی شده است که در آن شما نقش یکی از پیاده نظام ها را بر عهده دارید. شما نیز همانند سایر سربازان وارد عرصه عمل شده و با اسلحه و نارنجک هایی که در اختیار دارید به جنگ با نیروهای دشمن می پردازید. در جریان هریک از مأموریت ها ، می بایست پا به پای سایر افراد گروه پیش بروید و وظایف محوله را به شکل صحیح  انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی از games95 دانلود کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 987

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 20:32

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

Samurai Warriors 2 دانلود بازیبرای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,,

Image result for ‫دانلود بازی سامورایی‬‎


بازی Samurai Warriors 2 در ارتباط با آخرین نسخه ی این بازی یعنی جنگجویان سامورایی 1 می باشد . این بازی توسط شرکت  Koei و Omega Force ساخته شده است . این بازی در سال 2006 برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس 360 منتشر شد و در سال 2008 نسخه ی کامپیوتر آن روانه ی بازار شد . همانند سری بازی های سلسله ی جنگجویان این بازی نیز روایتگر امپراتوری ژاپن می باشد . داستان این بازی بر اساس افسانه های Xtreme و امپراطوری آنها روایت می شود . کیفیت HD بازی نیز تحت عنوان Sengoku Musou 2 with Moushouden & Empires برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتاساخته شده است . گیم پلی جنگجویان سامورایی 2 همانند سری اول این بازی می باشد با این تفاوت که ویژگی ها و کارکتر های جدیدی با آن اضافه شده است که در ادامه می توانید این ویژگی ها را مشاهده کنید .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2811

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:14

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جنگ جهانی اول فشرده شده برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,,

دانلود بازی زیبای جنگ های جهانی این بازی زیبا رد سبک تیر اندازی بوده هم اکنون این بازی را از وبسایت گیم95 دانلود کنید

 

                                                   

                                                                  برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1408

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:4

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی ورزشی UEFA Euro 2016 France برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,مجموعه بازی های fifaوps,شبیه ساز,پر حجم,,

 

uefa-euro-2016-pes-2016-download-game اینبار نیز KONAMI با عنوان ورزشی دیگری به سراغ گیمر ها آمده است. یک عنوان کاملاً مستقل و متناسب با تغییرات یورو 2016. قطعاً با استادیو کونامی به دلیل ساخت سری های PES آشنا هستید. با رسیدن به فصل آغاز مسابقات جام ملت های اروپا، کمپانی سازنده آپدیت مخصوصی را به مناسبت همین امر منتشر کرده است. UEFA Euro 2016 France شامل ویژگی های قابل توجه ای از جمله تورنمنت ها در خصوص یورو 2016 می باشد. پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال در میان کشورهای قاره اروپا، اینبار در یکی از شاخص ترین ورزشگاه ها یعنی Stade de France برگزار می شود. 24 تیم اروپایی در این تورنمنت ها حضور دارند و به رقابت با یکدیگر می پردازند که شما می توانید با انتخاب تیم موردعلاقه خود وارد این مسابقات شده و با تلاش فراوان بلکه قهرمان جام شوید. از جمله ویژگی های برترUEFA Euro 2016 France را میتوان به خاطر محیط سازی و صداگذاری فوق العاده و گیم پلی اعتیادآور آن ذکر کرد. اگر از طرفداران سری PES می باشید بنابراین UEFA Euro 2016 France پیشنهاد ما به شماست.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1117

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 13:48

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف