دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی sniper elite4

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های فشرده,,

آپدیت جدید بازی اسنایپر الیت ۴ با عنوان Sniper Elite 4: Patch v1.5.0 در تاریخ ۱۸جولای ۲۰۱۷ منتشر شد که تغییرات بسیار گسترده ای را در بازی ایجاد کرده و نقشه های جدید را برای بخش مالتی پلیر فراهم کرده است. برای مشاهده لیست کامل تغییرات آپدیت v1.5.0 بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. گروه STEAMPUNKS پس از گذشت تنها ۴روز از انتشار این آپدیت، آن را کرک کرده و برای کاربران منتشر کرد. Sniper Elite 4 دنباله‌ای مستقیم بر سومین قسمت این مجموعه بازی است که دو سال پیش منتشر شد و مانند وارثان خود مورد استقبال منتقدها و مخاطب‌ها قرار گرفت. شخصیت اصلی بازی Karl Fairburne است که این‌بار دیگر گذاشته موهایش بلند شوند زیرا قرار است در «کشور زیبایی‌ها» به مبارزه با فاشیست‌ها بپردازد و به حزب مقاومت ایتالیا کمک کند تا در جنگ جهانی دوم، فاشیسم را در کشور خود از بین ببرند. اینکه از چهار سال پیش، هر دو سال یک‌بار یک بازی در این مجموعه منتشر می‌شود و هر کدام داستان یک شخصیت خاص را دنبال می‌کنند تا در این پیش درآمدها احتمالا به داستان V2 برسند، همگی نشان از برنامه‌ریزی دقیق سازنده برای مجموعه بازی خود دارد که ثابت کرده می‌تواند بازی سودآور و جیب پرکنی نیز باشد؛ ولی این مهم نیز اهمیت دارد که چه‌طور این داستان‌ها قرار است به یک‌دیگر ربط پیدا کنند تا به V2 برسند؛ شاید هم واقعا اهمیتی نداشته باشند! فقط سال به سال داستان با یک شخصیت جلو می‌رود و احتمالا آن‌قدر برای سازنده پول می‌آورد که در نهایت شاهد عرضه‌ی سالانه آن خواهیم بود؛ در شهر‌های مختلف با بهانه‌‌های مختلف برای تکه‌پاره کردن دشمن!

Sniper-Elite-4-pc-cover


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 888

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 15:12

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی mafia3برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,تیراندازی,اکشن,پر حجم,,

Mafia III Faster Baby | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mafia III Faster Baby برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۳/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۶٫۲ GB

معرفی بازی :

Faster Baby اولین بسته الحاقی بازی Mafia III می باشد. داستان این بسته الحاقی در منطقه Sinclair Parish جریان خواهد داشت که در نزدیکی‌های شهر نیو بوردو قرار داشته و از نظر ظاهری و محیطی کاملا با نیو بوردو متفاوت است. همچنین در این بسته با شخصیت جدیدی به اسم Roxie آشنا خواهیم شد که نقش همراه شخصیت لینکلن کلی را در طول اتفاقات بسته الحاقی بازی ایفا خواهد کرد. همچنین سازندگان گفتند که شما در این بسته الحاقی شاهد اتومبیل های سریع، تعقیب‌های نمایشی، صحنه‌های شلوغ و حماسی در رانندگی، همکاری با یک دوست قدیمی برای از بین بردن کلانتر فاسد و … در این بسته مشاهده می‌کنیم. آن‌ها اضافه کردند که ویژگی‌های بسته Faster Baby بسیار بزرگ و عالی است و شما را ساعت‌ها سرگرم خود می‌کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 958

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 18:30

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای v

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,,

 

نزدیک 3 سال از انتشار بازی GTA V برای کنسول های نسل هفتم میگذرد و راک استار این بازی را بالاخره بعد از مدت زمان زیادی برای PC تایید کرد , داستان بازی در مورد 3 خلافکار می باشد که هر کدام زندگی مخصوص به خود را دارند و طی اتفاقاتی با یکدیگر آشنا می شوند.

دانلود و مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب …

 

داستان از جایی شروع میشود که یک گروه خلافکار در Lundendorff به بانکی حمله ی مسلحانه میکنند که طی درگیری هایی که با پلیسها برای آنها پیش می آید دو نفر از آنها کشته میشود و تنها کسی که جان سالم بدر میبرد Michael Townley است که او هم تصمیم میگیرد وانمود کند که مرده است که پلیسها دیگر به دنبال او نگردند، 9 سال بعد او با خانواده‌ی خود در Los Santos زندگی میکنند , شخصیت دوم بازی Franklin Clinton می باشد که همراه دوست خود Lamber در یک نمایشگاه ماشین کار میکند زمانی که مایکل به همان نمایشگاه ماشین می رود تا برای پسر خود یک ماشین بخرد با فرانکلین آشنا می شود و این دو تصمیم میگیرند که از یک جواهر فروشی، بی سر و صدا سرقت کنند اما طبق معمول اوضاع خوب پیش نمی رود و خبر سرقت در همه جا پخش می شود و Trevor شخصیت سوم بازی که او هم در سرقت 9 سال قبل به مایکل کمک کرده بود این خبر را از تلوزیون می بیند و متوجه میشود که مایکل هنوز زنده است پس تصمیم میگیرد که هر طور شده مایکل را پیدا کند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2115

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 19:4

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,پر حجم,,

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , شبیه ساز و استراتژیک است که توسط Brytenwalda طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی TaleWorlds Entertainment برای پلتفرم PCC به بازار عرضه شده است . سرزمینی که به خاطر جنگ های پی در پی از هم پاشیده شده است و زمان آن رسیده تا شما به عنوان یک فرمانده باهوش , افراد شجاع و لایق را دور هم جمع کنید و وارد جنگ سختی و دشوار شوید . مردان خود را در نبردها رهبری کنید و قلمرو خود را گسترش دهید و هیچ وقت تاج و تخت Calradia را از ذهن خود دور نکنید . این بازی در واقع , نبردهای قرون وسطی و زندگی مردم آن زمان را به بهترین و واقع بینانه ترین شکل ممکن به تصویر می کشد . یکی از امکانات جالی بازی , قسمت مولتی پلیر آن است که این امکان را به پلیرها می دهد تا 64 نفر به طور همزمان بتوانند با یکدیگر بازی کنند که همین موضوع جذابیت بازی را چندین برابر می کند . به تازگی DLC جدید با نام Viking Conquest برای نسخه اصلی بازی منتشر شده است که دوره ای تاریخ و تاریک بریتانیا را به نمایش می گذارد . در این DLC داستان های پیچیده ای همراه با اتفاقات واقعی رخ می دهد که در برخی از لحظات بازی , پلیر را شوکه خواهد کزد . گرافیک بازی , صداگذاری ها و سیستم مبارزات و استراتژی ها بهبود چشمگیری داشته است . بازی اسن اجازه را به شما می دهد تا خود اتفاقات جهان بازی را رقم زنید . وجود بیش از 300 قلعه ها و روستا , امکان فتح و غارت سایر شهرها , وجود بیش از 200 شخصیت تاریخی , امکان به وجود آوردن توطئه های پیچیده مانند توطئه های سیاسی , سفر دریایی و جنگ , وجود سیستم پیچیده جنگی برای خارج شدن از محاصره , گرسنگی و عدم کاهش روحیه سپاهیان تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1249

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:34

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پاندا کنگفو کار

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends

نسخه CODEX بازی پاندای کونگ فو کار

بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یا به فارسی پاندای کونگ کار یک بازی جذاب و اکشن میباشد این بازی در سال 2016 و توسط Vicious Cycle Software ساخته شده و نیز توسط Little Orbit عرضه شده است . اگر شما هم از دوست داران انیمیشن باشید ، به احتمال بسیار با عنوان محبوب پاندای کونگ فو کار آشنایی دارید. با نگاهی به سری مجموعه انیمیشنی پاندای کونگ فو کار ، می توان به این موضوع دست یافت که این پاندای دوست داشتنی با دوستانش ، محبوبیت بسیاری را در بین طرفداران پیدا کرده اند. پاندای کونگ فو کار این بار در قالب یک بازی کامپیوتری با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ، پا به میدان گذاشته است ؛ اکنون می توانید از نمایش هنرهای رزمی Po و دوستان بسیار او در چالش های مبارزه ای لذت ببرید. بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends با نگاهی تازه به مجموعه کونگ‌فو پاندا ساخته شده است و نسبت به فیلم‌های این مجموعه، صحنه‌های پر زد و خوردتری را به نمایش می‌گذارد، بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و ۲۰ شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت. همچنین بازی جدید این مجموعه نیز دارای تم طنز و پر از شوخی‌های بامزه خواهد بود.

مشخصات بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends :
دانلود نام بازی به انگلیسی : Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends
دانلود سبک بازی : اکشن
دانلود پلتفرم مورد نیاز : PC
دانلود سال انتشار : 2016
دانلود زبان اصلی بازی : انگلیسی
دانلود کمپانی سازنده : Vicious Cycle Software
دانلود شرکت انتشار دهنده : Little Orbit



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 916

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهريور 1395 ساعت: 16:48

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی لگو ارباب حلقه ها

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

p

 

توضیحات بازی : کاوش در میانه زمین و ماجراجویی حماسی و هیجان برانگیز موضوع بازی ای ویدئویی تحت عنوان Lego Lord Of The Ring است. بازی ای که برای تمام اعضای خانواده ی شما مناسب است.این بازی شما را به یاد ارباب حلقه ها می اندازد در جایی که یک زندگی افسانه ای و فانتزی را سپری میکنید که توسط تالکین رهبری میشود. داستان اصلی بازی این است که همه منتظر بازگشت پادشاه هستند. باید با جسارت و ریسک بالا حلقه را فتح کنید و با حل معماهای بازی در سفر به کوه رستاخیز پیروز شوید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 619

تاریخ انتشار: چهار شنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 11:48

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Rise of the Tomb Raider

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,پر حجم,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,
بازی Rise of the Tomb Raider
 

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک ماجرائی و اکشن و بعد از دو سال از اولین ریبوت این سری محبوب توسط کریستال داینامیکس ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. داستان بازی یکسال بعد از اتفاقات بازی قبلی را روایت می کند. اتفاقات بازی در راه رسیدن لارا کرافت به شهر گمشده کیتژ است تا راز جاودانگی را کشف کند رازی که پدر او نیز در تلاش یافتن آن جان خود را از دست داده است. پس از شروع بازی گسترگی محیط بازی و جزئیات کامل آن چشم ها را مجذوب خود می کند و به این محیط، شخصیت لارا کرافت که حرکاتی کاملا طبیعی و زنده دارد اضافه کنید. در مسیر رسیدن به شهر کتیژ از مراحل با پوشش های مختلفی عبور خواهید کرد، از بیابانهای بی آب و علف تا کوهستان های پوشیده از برف سیبری. در سری توم ریدر معما ها و پازل ها همیشه اهمیت خاص خود را داشته و در این نسخه هم بخوبی از آن استفاده شده است. برای رد شدن از محیط های مختلف نیاز به ابزار آلات کوه نوردی دارید که برای راحتی کار می توانید آنها را با استفاده از اشیائی که در محیط بازی پیدا می کنید ارتقا دهید. سیستم مبارزات بازی به دو بخش مخفی کاری و اکشن تقسیم می شود و بازی دست شما را برای انتخاب هر کدام از این روش ها باز گذاشته است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 804

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 16:29
ادامه مطلب
نظر

بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

بازی No Mans Sky یک بازی بسیار زیبا در سبک ماجراجویی طراحی شده توسط شرکت Hello Games در سال 2016 میباشد.موضوع بازی از این قرار است که شما در سیاره ای فرود میاید که از اوضاع اطلاعی ندارید.در این بازی میتوانید سفینه و قابلیت های خودرا ارتقا دهید.این بازی بسیار زیبا میتواند شمارا ساعت ها سرگرم خود کند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…این بازی را در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 619

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 15:51

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Dirt Rally

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,اتومبیل رانی,شبیه ساز,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی Dirt Rally
(95/5/22) تغییرات:

اضافه شدن Update v1.11-Reloded

شرکت کدمسترز در زمان انتشار بازی Dirt Rally آن را تنها به صورت دیجیتالی عرضه کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیمش را عوض کرده است و نسخه فیزیک این بازی نیز عرضه شده است. سیستم کنترل کردن بازی نسخه به نسخه‌های قبلی سخت‌تر شده است و خصوصیت بازگشت به عقب هم دست‌خوش تغییراتی شده است. زمانی که ماشین شما در طول مسابقات صدمه می‌بیند، می‌توانید در حین مسابقه با استفاده از مهندسانی که استخدام کردید به تعمیر آن‌ها بپردازید. با پیشرفت در بازی و ارتقای مهندسان، می‌توانید سریع‌تر ماشین‌های خود را تعمیر کنید. با زمین‌های رالی‌مانند مونتو کارلو، زمین مسابقات به دنیای واقعی شباهت زیادی دارند.این بازی را میتوانید در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 594

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 14:54

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Formula1 2013 برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,پر حجم,,

 

F1 2013 – Black Box Version

بعد از یک سال انتظار سری جدید و پر هیجان مسابقات فرمول یک ( Formula1 ) عرضه شد که در آن می توانید بدون هیچ حد و مرزی با بیشترین سرعت به سمت خط پایان حرکت کنید. F1 2013 تغییرات زیادی داشته که از آن ها می توان به گیم پلی بهتر و همچنین  اضافه شدن بخش چند نفره یا مولتی پلیر به بازی اشاره کرد. کاربر می تواند کار خود را به عنوان یک راننده آماتور و سطح پایین آغاز کند و کم کم به یادگیری کامل قوانین و فن های فرمول یک بپردازد و  بعد از آموزش کامل وارد پیست مسابقات شود. بازی کاملا به روز است و تمامی تغییرات از جمله تغییراتی که در قوانین صورت گرفته نیز در نسخه ۲۰۱۳ کاملا مشاهده می شود. بهترین قسمت این بازی این است که شما می توانید در نقش رانندگانی مانند سباستین فتل حاظر شوید.

همچنین تمام پیست ها و ماشین ها از روی مدل های واقعی طراحی شده اند. بازی مسابقات فرمول یک دارای بخش Classic Mode است که در این بخش رانندگان حال حاظر با رانندگان و قهرمانان قدی می مسابقه می دهند این بخش توسط Murray Walker معرفی می شود. این بخش دارای پیست ها و ماشین های قدیمی نیز است و می توان این بخش را در حالت آفلاین و آنلاین بازی کرد. این بازی یک بخش به نام Young Driver’s Test برای کسانی که آشنایی چندایی با این بازی ندارند نیز دارد که نسبت به نسخه های گذشته بسیار پیشرفت کرده است. تمام بخش های بازی به خوبی با بخش RaceNet هماهنگ شده اند و اجازه می دهند تا فرمول۱ به خوبی تبدیل به یک مسابقه اجتماعی و عالی شود. گرافیک بازی نیز بسیار طبیعی و خیره کننده است و باعث می شود تا کاربر خود را در پیست مسابقه و گاهی به جای خود راننده احساس کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 416

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:55

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی call of duty10برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

 

 دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از 6 GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 787

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی spaider men برای Pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PCThe Amazin Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 g


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 919

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:2

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

انلود بازیGreenskins و Grimgor Ironhide

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,پر حجم,,

.:: دانلود بازی زیبای Total War Warhammer برای کامپیوتر ::.

_images_products_00115_awxpcg202636

سبک بازی: اکشن/استراتژیک

زبان بازی: انگلیسی

حجم: 10.2 گیگابایت

جنگجویان امپراتوری، قبایل Greenskins و Grimgor Ironhide، اُرک ها و گوبلین ها، ارتش پادشاه Thorgrim، ارتشی از خون آشام ها و هزاران نیروی دیگر از مناطق دور افتاده و ناشناخته در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و از این طریق، جنگی عظیم که تا به حال دنیا مثال آن را به خود ندیده است در حال شکل گیری ـست. رهبران ارتش ها به دنبال خون خواهی و انتقام و عدالت می گردند. دنیای قدیم در شعله های خیانت، جنگ و قدرت در حال نابودیست. هزاران جنگاور درحال مبارزه با یکدیگر هستند. Total War Warhammer یک عنوان در سبک استراتژیک/اکشن می باشد که توسط Creative Assembly ساخته شده است که کمپانی SEGA اخیراً نسخه PC آن را منتشر کرده است. Total War Warhammer یک عنوان کاملاً کار شده و تکامل یافته می باشد که نسبت به سایر نسخه های Total War، تکنیک بازی سازی بیشتری در آن به کار گرفته شده است. همچنین برخلاف نسخه های قبلی بازی، Total War Warhammer دارای یک داستان کامل و قابل توجه ای می باشد که بازیکنان را برای تجربه این عنوان مصمّم تر می کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 899

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:47

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی شبیه ساز پروازmicrosoft flight simulator x steam edition

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,شبیه ساز,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

microsoft flight simulator x steam edition بازی شبیه ساز پرواز تولید شرکت مایکروسافت میباشد.این بازی از جمله بازی های زیبا و هیجانی در میان بازی های شبیه سازی شده ی پروازی است و از نوع خاص و تکی از بازی هاست که در آن لذت خلبانی و راندن هواپیما را تجربه میکنید .  بازی متعلق به سری بازی های بسیار معروف مایکروسافت است که در ارتباط با شبیه سازی پرواز  می باشد . و این نسخه دهمین ورژن این سری بازی هاست که توسط استودیو بازی های مایکروسافت پشتیبانی و منتشر شده . این بازی نخست در تاریخ ١٠ اکتبر سال ٢٠٠۶ ارائه شد .

 

دانلود microsoft flight simulator x steam edition

 

داستان بازی بسیار ساده است . در این بازی، بازی کننده وظایف یک خلیان را برعهده خواهد گرفت، مأموریت هایی به بازیکن محول می شود و باید با باکیفیت ترین و بهترین هواپیماها را داشته باشد تا بتواند از عهده ماموریت به خوبی وسریع براید . زمانی که ماموریتی به شما داده می شود ، به همراه آن نقشه راهنمایی هم برای راهنمایی مسیر در اختیارتان قرار می گیرد .

 

در این  بازی مهیج ١٨ نمونه مختلف از آخرین مدل های ارائه شده در اختیار بازی کننده قرار دارد . باید به ٢٨ شهر متفاوت سفر کند . بیش از ٢۴٠٠ فرودگاه هم به این نسخه بازی اضافه شده است . اگر می خواهید یک خلبان جنگجو شوید پس به شما پیشنهاد بازی naval strike را می دهیم .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 769

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:27

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

Samurai Warriors 2 دانلود بازیبرای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,,

Image result for ‫دانلود بازی سامورایی‬‎


بازی Samurai Warriors 2 در ارتباط با آخرین نسخه ی این بازی یعنی جنگجویان سامورایی 1 می باشد . این بازی توسط شرکت  Koei و Omega Force ساخته شده است . این بازی در سال 2006 برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس 360 منتشر شد و در سال 2008 نسخه ی کامپیوتر آن روانه ی بازار شد . همانند سری بازی های سلسله ی جنگجویان این بازی نیز روایتگر امپراتوری ژاپن می باشد . داستان این بازی بر اساس افسانه های Xtreme و امپراطوری آنها روایت می شود . کیفیت HD بازی نیز تحت عنوان Sengoku Musou 2 with Moushouden & Empires برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتاساخته شده است . گیم پلی جنگجویان سامورایی 2 همانند سری اول این بازی می باشد با این تفاوت که ویژگی ها و کارکتر های جدیدی با آن اضافه شده است که در ادامه می توانید این ویژگی ها را مشاهده کنید .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2823

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:14

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی ورزشی UEFA Euro 2016 France برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,مجموعه بازی های fifaوps,شبیه ساز,پر حجم,,

 

uefa-euro-2016-pes-2016-download-game اینبار نیز KONAMI با عنوان ورزشی دیگری به سراغ گیمر ها آمده است. یک عنوان کاملاً مستقل و متناسب با تغییرات یورو 2016. قطعاً با استادیو کونامی به دلیل ساخت سری های PES آشنا هستید. با رسیدن به فصل آغاز مسابقات جام ملت های اروپا، کمپانی سازنده آپدیت مخصوصی را به مناسبت همین امر منتشر کرده است. UEFA Euro 2016 France شامل ویژگی های قابل توجه ای از جمله تورنمنت ها در خصوص یورو 2016 می باشد. پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال در میان کشورهای قاره اروپا، اینبار در یکی از شاخص ترین ورزشگاه ها یعنی Stade de France برگزار می شود. 24 تیم اروپایی در این تورنمنت ها حضور دارند و به رقابت با یکدیگر می پردازند که شما می توانید با انتخاب تیم موردعلاقه خود وارد این مسابقات شده و با تلاش فراوان بلکه قهرمان جام شوید. از جمله ویژگی های برترUEFA Euro 2016 France را میتوان به خاطر محیط سازی و صداگذاری فوق العاده و گیم پلی اعتیادآور آن ذکر کرد. اگر از طرفداران سری PES می باشید بنابراین UEFA Euro 2016 France پیشنهاد ما به شماست.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1126

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 13:48

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی هری پاتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,پر حجم,,

عکس دانلود بازی harry-potter-and-the-deathly-hallows-www.FreeGames.irHarry Potter And The Deathly Hallows part 1 و Harry Potter And The Deathly Hallows part2 یک بازی دو قسمتی اکشن و ماجراجویی  بر اساس فیلم محبوب هری پاتر است که توسط EA Bright Light تولید و Electronic Arts آن را منتشر کرده است. گیم پلی این قسمت از بازی با نسخه های پیشین متفاوت است است زیرا سازندگان تصمیم گرفتند به آن سمت و سویی دهند تا برای مخاطبین بزرگسال نیز مناسب باشد و مانند بیشتر بازی های اکشن سوم شخص دارای سیستم سنگر گیری می باشد. طی بازی بازیکن باید آیتم های جادویی و امکاناتی که در طی بازی برای افزایش حمله، فرار، بازیابی سلامتی یا افزایش شانس مورد استفاده قرار می گیرد جمع آوری کند در این قسمت دیگر زمان یادگیری و آموزش به سر رسیده است، دشمنان مرگبار در همه جا هستند آن ها از جمله مرگ خواران توسط Load Voldermort برای دستگیری هری پاتر تمام سعیشان را می کنند و هری پاتر باید از معجون پنهان سازی و نامرئی کردن خودش و سایر معجون ها برای شکست ولدمورت استفاده کند زیرا وی تنها کسی است می تواند ولدمورت را شکست دهد و دنیا را از تاریکی نجات دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1272

تاریخ انتشار: چهار شنبه 30 تير 1395 ساعت: 12:37

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف