دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی sniper elite4

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های فشرده,,

آپدیت جدید بازی اسنایپر الیت ۴ با عنوان Sniper Elite 4: Patch v1.5.0 در تاریخ ۱۸جولای ۲۰۱۷ منتشر شد که تغییرات بسیار گسترده ای را در بازی ایجاد کرده و نقشه های جدید را برای بخش مالتی پلیر فراهم کرده است. برای مشاهده لیست کامل تغییرات آپدیت v1.5.0 بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. گروه STEAMPUNKS پس از گذشت تنها ۴روز از انتشار این آپدیت، آن را کرک کرده و برای کاربران منتشر کرد. Sniper Elite 4 دنباله‌ای مستقیم بر سومین قسمت این مجموعه بازی است که دو سال پیش منتشر شد و مانند وارثان خود مورد استقبال منتقدها و مخاطب‌ها قرار گرفت. شخصیت اصلی بازی Karl Fairburne است که این‌بار دیگر گذاشته موهایش بلند شوند زیرا قرار است در «کشور زیبایی‌ها» به مبارزه با فاشیست‌ها بپردازد و به حزب مقاومت ایتالیا کمک کند تا در جنگ جهانی دوم، فاشیسم را در کشور خود از بین ببرند. اینکه از چهار سال پیش، هر دو سال یک‌بار یک بازی در این مجموعه منتشر می‌شود و هر کدام داستان یک شخصیت خاص را دنبال می‌کنند تا در این پیش درآمدها احتمالا به داستان V2 برسند، همگی نشان از برنامه‌ریزی دقیق سازنده برای مجموعه بازی خود دارد که ثابت کرده می‌تواند بازی سودآور و جیب پرکنی نیز باشد؛ ولی این مهم نیز اهمیت دارد که چه‌طور این داستان‌ها قرار است به یک‌دیگر ربط پیدا کنند تا به V2 برسند؛ شاید هم واقعا اهمیتی نداشته باشند! فقط سال به سال داستان با یک شخصیت جلو می‌رود و احتمالا آن‌قدر برای سازنده پول می‌آورد که در نهایت شاهد عرضه‌ی سالانه آن خواهیم بود؛ در شهر‌های مختلف با بهانه‌‌های مختلف برای تکه‌پاره کردن دشمن!

Sniper-Elite-4-pc-cover


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 887

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 15:12

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی gta3برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,

Grand Theft Auto III سومین نسخه از فرانچایز GTA و اولین عنوان سه بعدی این سری می باشد که در سال ۲۰۰۱ توسط کمپانی مطرح Rockstar Games و برای پلتفرم های PC, PS2, Xbox و Macc روانه بازار شد. اینبار استقبال مخاطبان بیش از پیش بود. چرا که این بازی کاملا با عناوین قبلی تفاوت داشت و دارای محیطی سه بعدی بود و بسیار واقع گرایانه به نظر می رسید. گیم پلی اعتیادآور، سبک تقریبا جدید و گرافیک عالی در آن زمان باعت شد که همه گیمران به قدرت راک استار پی ببرند. در این پست وبسایت گیم 95، نسخه فشرده عنوان جذاب Grand Theft Auto III را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آن را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1833

تاریخ انتشار: چهار شنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 10:37

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی mafia3برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,تیراندازی,اکشن,پر حجم,,

Mafia III Faster Baby | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mafia III Faster Baby برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۳/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۶٫۲ GB

معرفی بازی :

Faster Baby اولین بسته الحاقی بازی Mafia III می باشد. داستان این بسته الحاقی در منطقه Sinclair Parish جریان خواهد داشت که در نزدیکی‌های شهر نیو بوردو قرار داشته و از نظر ظاهری و محیطی کاملا با نیو بوردو متفاوت است. همچنین در این بسته با شخصیت جدیدی به اسم Roxie آشنا خواهیم شد که نقش همراه شخصیت لینکلن کلی را در طول اتفاقات بسته الحاقی بازی ایفا خواهد کرد. همچنین سازندگان گفتند که شما در این بسته الحاقی شاهد اتومبیل های سریع، تعقیب‌های نمایشی، صحنه‌های شلوغ و حماسی در رانندگی، همکاری با یک دوست قدیمی برای از بین بردن کلانتر فاسد و … در این بسته مشاهده می‌کنیم. آن‌ها اضافه کردند که ویژگی‌های بسته Faster Baby بسیار بزرگ و عالی است و شما را ساعت‌ها سرگرم خود می‌کند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 953

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 18:30

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای v

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,,

 

نزدیک 3 سال از انتشار بازی GTA V برای کنسول های نسل هفتم میگذرد و راک استار این بازی را بالاخره بعد از مدت زمان زیادی برای PC تایید کرد , داستان بازی در مورد 3 خلافکار می باشد که هر کدام زندگی مخصوص به خود را دارند و طی اتفاقاتی با یکدیگر آشنا می شوند.

دانلود و مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب …

 

داستان از جایی شروع میشود که یک گروه خلافکار در Lundendorff به بانکی حمله ی مسلحانه میکنند که طی درگیری هایی که با پلیسها برای آنها پیش می آید دو نفر از آنها کشته میشود و تنها کسی که جان سالم بدر میبرد Michael Townley است که او هم تصمیم میگیرد وانمود کند که مرده است که پلیسها دیگر به دنبال او نگردند، 9 سال بعد او با خانواده‌ی خود در Los Santos زندگی میکنند , شخصیت دوم بازی Franklin Clinton می باشد که همراه دوست خود Lamber در یک نمایشگاه ماشین کار میکند زمانی که مایکل به همان نمایشگاه ماشین می رود تا برای پسر خود یک ماشین بخرد با فرانکلین آشنا می شود و این دو تصمیم میگیرند که از یک جواهر فروشی، بی سر و صدا سرقت کنند اما طبق معمول اوضاع خوب پیش نمی رود و خبر سرقت در همه جا پخش می شود و Trevor شخصیت سوم بازی که او هم در سرقت 9 سال قبل به مایکل کمک کرده بود این خبر را از تلوزیون می بیند و متوجه میشود که مایکل هنوز زنده است پس تصمیم میگیرد که هر طور شده مایکل را پیدا کند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2114

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 19:4

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC,دانلود بازی Call of Duty برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Advanced Warfare

اوایل نسل هفتم بود که Activision با عرضه نسخه چهارم سری بازی‌های Call of duty یعنی Call of Duty 4: Modern Warfaree انقلابی در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کرد، این بازی علاوه بر افتخارات بسیاری که برای توسعه دهنده‌اش به ارمغان آورد، موفقیت تجاری بالایی را نیز به همراه داشت. همین عوامل پیشه زمینه‌ای برای تولید این سری از بازی‌ها به صورت سالیانه شدند، همین موضوع سبب شد تا هر سال شاهد ایده‌هایی تکراری‌تر از قبل باشیم. با این وجود فروش هر  نسخه از این سری کاملاً تضمین شده است و ناشر در طول این سال‌ها هیچ تلاشی برای بازگشت این بازی‌ها به اوج نکرده است. اما استودیو Sledgehammer Games ساخت نسخه جدید بازی را که تحت عنوان Call of Duty: Advanced Warfare شناخته می‌شود بر عهده گرفت و توانست جانی تازه به سری ندای وظیفه ببخشید.

با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

از همان زمان عرضه Cod4: MW داستان سرایی هرچه کوتاه و سریع‌تر، به عنصری جدا نشدنی از سری بازی‌های ندای وظیفه تبدیل شد. این موضوع را در این بازی نیز می‌توان مشاهده کرد، Advanced Warfare دارای یک داستان سریع، هیجان انگیز و کوبنده است که در لحظه با لحظه‌اش آدرنالین خونتان را به بالاترین حد خود می‌رساند. همچنین حضور بازیگر سرشناسی چون کوین اسپیسی در این بازی نیز به شدت این هیجان افزود تا جایی که تریلر این بازی رکورد پر بازدیدترین تریلر روز اول تاریخ بازی‌های ویدئویی را برای خود تصاحب کرد.

داستان بازی از سال 2054 شروع و تا چند سال پس از آن نیز در مراحل مختلف ادامه دارد، شما در نقش جک میچل، عضو نیروی تفنگ داران نیروی دریایی آمریکا، به بازی می‌پردازید. بازی از ابتدا طوفانی آغاز می‌شود و لحظه‌ای برای آرامش در آن نخواهید یافت. نبردی در سئول با نیروهای کره‌ای رخ می‌دهد که در آن دو دوست صمیمی میچل یعنی ویل آیزونز و سرهنگ کورمک در کنار شما حضور دارند. در انتهای نبرد و در حالی که تیم به اهداف خود رسیده، طی یک حادثه غیر منتظره آیرونز جان خود را از دست می‌دهد. پس از این نیز میچل در یک انفجار دست چپ خود را از دست می‌دهد. حال میچل یک سرباز از کار افتاده است، و باید به سوگ دوست از دست رفته‌اش بنشیند. در مراسم خاک‌سپاری آیرونز، میچل از طرف پدر دوستش پیشنهاد همکاری در گروه نظامی Atlas را قبول می‌کند و باری دیگر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته این گروه دست خود را به دست می‌آورد. پس از آموزشات نظامی آیرونز میچل برای شرکت در نبردها آماده شده و اینجاست که خط اصلی داستان بازی آغاز می‌شود. دشمن گروهی تروریستی به نام KVA است که توسط فردی به نام هیدیس رهبری می‌شود. این گروه حملات وحشیانه گسترده‌ای در جهان دارد و و کشورهای قدرتمندی چون آمریکا نیز توانایی مقابله با آن را ندارند. اینجاست که گروه Atlas وارد عمل شده و به مبارزه با KVA می‌پردازد.

بخش داستانی بازی کوتاه است، اما تماماً در روایت اصلی باقی می‌ماند و به مسائل حاشیه‌ای نمی‌پردازد که در پی این شاهد بالا رفتن هیجان در بازی هستیم.

مراحل بازی از تنوع بالایی برخوردار و در نقاط مختلف جهان اتفاق میافتند. از شهرهای مختلف آمریکا گرفته تا بغداد جدید در آسیا و یونان و… همه و همه در روند بازی و صحنه درگیری شما با دشمن وجود دارند.

گیم پلی بازی در این نسخه با پیشرفت‌های بسیاری روبرو بود، یکی از ایده‌های جدیدی که اکتیویژن در گیم پلی این عنوان عملی کرد، پرش‌های بلند سربازها بود. این قابلیت توسط یک لباس فوق پیشرفته به نام Exo محیا شده است، این لباس به نوعی یک نماد از آینده فعالیت‌های نظامی است و مطمئناً تا سال‌های آینده شاهد استفاده بسیاری از کشورها از آن خواهیم بود. به غیر از این، قابلیت‌های مختلف دیگری نیز چون پرش از ارتفاعات بلند بدون آسیب به بدن، وارد کردن ضربات سهمگین و… در این لباس وجود دارند که هر کدام به نوبه خود به جذابیت گیم پلی این بازی می‌افزایند. اما یکی از انتقاداتی که همواره به سوی این بازی و توسعه دهنده‌اش نشانه می‌رفت، کپی برداری از ایده‌های عناوینی چون تایتان فال یا کرایسیس بود، این در حالی است که زمانی که Sledgehammer Games ساخت این بازی را شروع کرد تایتان فال حتی معرفی هم نشده بود!. تنوع سلاح‌ها نیز در بازی به خوبی صورت گرفته است و در موارد مختلف در جذابیت بازی تأثیر گذار واقع می‌شوند.

گرافیک بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده است، یکی از موضوعاتی که به هیچ وجه نمی‌توان منکرش شد سینماتیک شدن بسیاری از مقاطع بازی بود. Sledgehammer Games و اعضای تیمش همواره تاکید خاصی بر روی این موضوع داشته‌اند، برای مثال سری بازی‌های Dead space که با صحنه‌های سینماتیکشان هیجان خاصی را به گیمر القا می‌کردند. جدا از این نوارها و عناصر نشان دهنده وضعیت نیز در بازی به حد اقل رسیده‌اند، همین موضوع باعث تمرکز هرچه بیشتر گیمر بر روی اسلحه اش می‌شود.

صدا گذاری و موسیقی بازی عالی است. با اینکه پخش موسیقی در پس زمینه بازی به حد اقل رسیده است، اما همان حجم کم هم به لطف آقای هری گرسون برای القای حس هیجان بیشتر کافی به نظر می‌رسد. صدا گذاری محیط‌های بازی عالی است. جزئیاتی که در هر صحنه می‌شنوید به همراه افکت صدای های انفجاری اسلحه ها و… بی نظیر هستند. به جرات می‌توان گفت در هیچ یک از نسخه‌های قبلی شاهد این صدا گذاری بی نظیر نبوده‌ایم. صدا گذاری کاراکتر ها نیز با وجود بزرگانی چون کوین اسپیسی و تروی بیکر عالی و بدون ضعف به نظر می‌رسند. این بازی حقیقتاً جانی تازه در کالبد سری بازی‌های Call of Duty دمید. امیدوارم نسخه‌های دیگر بازی نیز به این خوبی و با این جزئیات ساخته شوند و باری دیگر شاهد اوج گیری این سری با سابقه باشیم.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1952

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:52

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

Prison Break: The Conspiracy برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,ورزشی,اکشن,,


Prison Break: The Conspiracy یک بازی اکشن , ماجرایی که بر اساس اولین فصل از سریال فرار از زندان ساخته شده است . بازی توسط استودیو ZootFly ساخته شده است و برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC در سال 2010 توسط استودیو معروف Deep Silverr منتشر شد . همانطور که گفته داستان بازی دقیقا همانند فصل اول سریال می باشد با این تفاوت که بازیکنان به جای کنترل Micheal Scofield کنترل Tom Paxton را برعهده دارند . تام یک مامور مخفی می باشد که برای گروهی به نام The Company کار می کند . وظیفه ی او این است که به داخل زندان ایالتی برود و مطمئن شود تا Lincoln Burrow توسط صندلی الکترونیکی اعدام شود . کل بازی 9 قسمت می باشد که هرکدام از آنها یک داستان واقعی مطابق با آنچه در سریال نمایش داده می شود را بازگو می کند .  


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1040

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 10:6

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی فوق فشرده ترانسفورمس

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های فشرده,,

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

شاید شما هم فیلم ویدئوی مشهور تبدیل شوندگان را دیده باشید که در آن ربات ها تبدیل به اتومبیل های معمولی می شوند و در کنار انسان ها به زندگی عادی خود مشغول هستند ! این فیلم به دلیل فروش فوق العاده ی خود در نسخه های متعددی تولید شده است . و با توجه به استقبال خوب بینندگان این فیلم اکشن . شرکت های بازی سازی نیز سعی در جذب هواداران این فیلم به صنعت بازی های رایانه ای داشتند که این پروژه با تولید نسخه های مختلف این بازی کلید خورد .

یکی از جذاب ترین نسخه های این بازی Transformers War For Cybertron نام دارد که ما آن را برای کاربران عزیز یاس دانلود با حجم بسیار کم آماده کرده ایم . بازی اکشن تبدیل شوندگان یک تفاوت عمده با دیگر بازی های اکشن هم سطح خود دارد . و آن مربوط به گیم پلی بازی می باشد که در حقیقت 2 سبک بازی اکشن و استراتژیک را با هم ادغام کرده است .

بازی Transformers War For Cybertron از نظر صدا گذاری و گرافیک ، در وضعیت خوبی به سر می برد و این یکی از چندین ویژگی مثبت بازی می تواند باشد . همانطور که می دانید داستان بازی به شخصیت منفی داستان یعنی Megateron  می پردازد که باز هم تصمیم نابودی زمین گرفته و با ارتشی عظیم از ربات های خشن ! به زمین حمله کرده و … شما در بازی Transformers باید به زمین ها کمک کنید و مانع از قدرت نمایی مگاترون شوید . تبدیل شوندگان بازی اکشن و جذابی است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . به کاربرانی که به بازی های اکشن سرعتی علاقه دارند ، پیشنهاد می کنیم بازی Transformers War For Cybertron را از دست ندهند .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2229

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 12:19

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بای جی تی ای برای موبایل

ا موضوع: ماجرایی,تیراندازی,ارشیو بازی موبایل,اندروید,,

دانلود بازی جی تی ای ۵ برای اندروید


برای دانلود به ادامه مطلب روید

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 9391

تاریخ انتشار: پنج شنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 16:53

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای4 وی سیتی=نسخه فارسی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,تیراندازی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Gta4 فارسی

دانلود مستقیم بازی جی تی آی ۴ GTA VC فارسی

دانلود بازی Gta4 فارسی

در این پست  بازی بسیار زیبای جی تی ای ۴ فارسی GTA VC را که نیاز به نصب ندارد و قابل حمل میباشد را اماده دانلود قرار داده ایم . در این بازی همه نوشته های داخل بازی مثل تابلو ها و نوشته روی لباسهای پلیس و .... همگی فارسی شده اند و ناگفته نماند که منوی این بازی هم کاملا فارسی شده است . ماشینهای ایرانی از جمله 206 و سمند و بنز الگانس پلیس و اتوبوس های ایرانی و  ..... در این بازی به چشم میخورد و بسیاری از ماشینهای بازی نیز جدید و عوض شده اند . کیفیت این بازی عالی میباشد .این بازی همراه یک ترینر بسیار عالی میباشد . تمامی رمزها و کدتقلب های نسخه اصلی بازی جی تی ای ۴ GTA VC انگلیسی هم برای این نسخه عمل میکند .این بازی کاملا روی ویندوزهای xp و 7 و vista تست شده است .

حجم این بازی 1.170G بود که با فشرده سازی حجم ان را به 238mb رساندیم .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 24374

تاریخ انتشار: پنج شنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 11:27

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی نابودگر 4برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های پیشنهادی,,

 

 

پس از گذشت ۳ سال از اکران فیلم سینمایی بسیار پرطرفدار نابودگر ۳ با بازی آرنولد شوارتزنگر سرانجام فیلم Terminator 4 با نام Salvation یا رستگاری زیباتر از همیشه به اکران سینماهای دنیا در آمد . بازی کامپیوتری اکشن بسیار زیبای این فیلم نیز همزمان با اکران آن در سینماهای دنیا منتشر شد که یک اکشن مهیج و زیبای سوم شخص شلیک کننده است . در این بازی بازیکن در نقش جان کانور، ایفای نقش می کندکه یک سرباز وظیفه شناس ارتش امریکاست و باید در برابر نیروی های فوق طبیعی ساخته شده توسط ارتش امریکا  ایستادگی کند .در جریان بازی شما با تمامی دشمنانتان در گروه Skynet می جنگید و باید بر همگی غلبه کنید . داستان بازی و شخصیت ها و قهرمانان و دشمنان همگی برگفته از فیلم اصلی هستند و برای تمامی علاقمندان به فیلم های اکشن و به خصوص فیلم بسیار مهیج و اکشن Terminator Salvation این بازی رایانه ای سرگرمی بسیار مهیجی است . 

ویژگی های بازی :

- دشمنان هوشمند رباتیک با قدرت مبارزاتی بالا!

- محیط بازی زیبا و کاملا قابل تخریب .

- وجود سلاح های متعدد و مخرب در جریان بازی .

- ماشین های جنگی مختلف و بسیار قدرتمند .

- وجود داستان، موضوع، شخصیت ها، دشمنان و تمامی آیتم های فیلم اصلی در بازی !

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Terminator 4 : Salvation

نام بازی (فارسی) : ترمیناتور ۴ : رستگاری

پلتفرم : PC , XBox360 و PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۰۹

شرکت سازنده : Grin

منتشر کننده : Equity Games و Evolved Games

سبک بازی : اکشن و سوم شخص شوتر

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2057

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهريور 1395 ساعت: 13:29

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای سن اندریاس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a>  GTA San Andreas

اين گروه سبز پوش در سال هاي گذشته ساکت شده بودند و ناسازگاري داخلي گروه و رقيب سرسختشون گروه The Ballas مشکلات زيادي براي اين گروه به وجود آورده بودند.اين گروه فقط قسمت کوچکي در جنوب شرقي شهر لوس سانتوس را تحت پوشش خود قرار داده اند.رهبران اين گروه شامل sean johnson برادر کارل جانسون ملقب به Sweet و همچنين Melvin Harris ملقب به Big Smoke و Lance Wilson ملقب به ryder و carl johnson ملقب به CJ ميشوند. دشمن اصلي اين گروه , گروه ديگر با نام The Ballas است اين دو گروه بر سر تحت کنترل گرفتن خيابان هاي لوس سانتوس همواره درحال جنگ هستند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2401

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 11:53

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Rise of the Tomb Raider

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,پر حجم,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,
بازی Rise of the Tomb Raider
 

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک ماجرائی و اکشن و بعد از دو سال از اولین ریبوت این سری محبوب توسط کریستال داینامیکس ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. داستان بازی یکسال بعد از اتفاقات بازی قبلی را روایت می کند. اتفاقات بازی در راه رسیدن لارا کرافت به شهر گمشده کیتژ است تا راز جاودانگی را کشف کند رازی که پدر او نیز در تلاش یافتن آن جان خود را از دست داده است. پس از شروع بازی گسترگی محیط بازی و جزئیات کامل آن چشم ها را مجذوب خود می کند و به این محیط، شخصیت لارا کرافت که حرکاتی کاملا طبیعی و زنده دارد اضافه کنید. در مسیر رسیدن به شهر کتیژ از مراحل با پوشش های مختلفی عبور خواهید کرد، از بیابانهای بی آب و علف تا کوهستان های پوشیده از برف سیبری. در سری توم ریدر معما ها و پازل ها همیشه اهمیت خاص خود را داشته و در این نسخه هم بخوبی از آن استفاده شده است. برای رد شدن از محیط های مختلف نیاز به ابزار آلات کوه نوردی دارید که برای راحتی کار می توانید آنها را با استفاده از اشیائی که در محیط بازی پیدا می کنید ارتقا دهید. سیستم مبارزات بازی به دو بخش مخفی کاری و اکشن تقسیم می شود و بازی دست شما را برای انتخاب هر کدام از این روش ها باز گذاشته است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 800

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 16:29
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی call of duty10برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

 

 دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از 6 GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 786

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پرطرفدارCall Of Duty 4 Modern Warfare برای pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای PC

 

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای کامپیوتر

| بازی ندای وظیفه 4 جنگ های مدرن |

 

Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2007 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ندای وظیفه 4:جنگ های مدرن ، یکی از موفق ترین عناوین دنیای بازی های کال آف دیوتی است. تا جایی که بسیاری از کاربران و گیمرها ، لذت واقعی با دنیای کال آف دیوتی را با این نسخه تجربه کردند و از آن زمان به بعد ، به یکی از طرفداران پر و پا قرص نسخه های مختلف این بازی تبدیل شدند. داستان این بازی در سال 2011 به وقوع می پیوندد ، یک گروه جدایی طلب به رهبری خالد الاسد ، رهبری کشوری غنی از نفت را در شرق خاورمیانه به دست می گیرد ، او با با عقایدی رادیکال ، نگاهی ضد غربی داشته و موجب خشم ایالات متحده می شود. از طرفی ، یک جنش ناسیونالیستی در روسیه ، موجب به راه افتادن جنگ داخلی در این کشور شده است. به موجب این درگیری ها ، ایالات متحده ، نیروی دریایی این کشور و همچنین کماندوهای SAS بریتانیا نیز وارد عمل شده و آذربایجان ، شرق خاورمیانه ، روسیه و اوکراین اعزام می شوند.

در روز دوم تهاجم ، نیروهای USMC برای تصرف کشوری با حاکمیت خالد الاسد اعزام می شوند ، زمانی که خالد الاسد در حال سخنرانی زنده تلویزیونی است حمله آغاز می گردد. پس از آن درگیری در شهرستان های این کشور ادامه پیدا می کند ، در این میان نیروی هوایی ویژه بریتانیا (SAS) ، دو عملیات مهم را انجام می دهد : یکی در کشتی در تنگه برینگ و دیگری در روسیه. اطلاعات جمع آوری شده حاکی از آن هستند که دولت خالد الاسد احتمالاً سلاح های اتمی ساخته شده توسط روسیه را در اختیار دارد.  Call Of Duty 4 Modern Warfare روایتی بسیار هیجان انگیز از جنگ های مدرن بر پایه یک محور داستانی بسیار جذاب طرح ریزی شده است که در آن شما نقش یکی از پیاده نظام ها را بر عهده دارید. شما نیز همانند سایر سربازان وارد عرصه عمل شده و با اسلحه و نارنجک هایی که در اختیار دارید به جنگ با نیروهای دشمن می پردازید. در جریان هریک از مأموریت ها ، می بایست پا به پای سایر افراد گروه پیش بروید و وظایف محوله را به شکل صحیح  انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی از games95 دانلود کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 997

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 20:32

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جنگ جهانی اول فشرده شده برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,,

دانلود بازی زیبای جنگ های جهانی این بازی زیبا رد سبک تیر اندازی بوده هم اکنون این بازی را از وبسایت گیم95 دانلود کنید

 

                                                   

                                                                  برای دانلود به ادمه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1416

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 14:4

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف