دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود ماشین سواری city car

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,ورزشی,اتومبیل رانی,,

City Racing - Download Full Version Free

این ژانر بازی یکی از اسان تریم ژانرهای بازی و گیم است که در ان شما وظیفه ی رانندگی را بر عهده دارید

این بازی جهانی بزرگ  گرافیکی ساده و سه بعدی و با کنترال بسیار ساده است

هم اکنون این بازی را در وبسایتgame95دانلود کنید

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 949

تاریخ انتشار: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:24

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

Prison Break: The Conspiracy برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,ورزشی,اکشن,,


Prison Break: The Conspiracy یک بازی اکشن , ماجرایی که بر اساس اولین فصل از سریال فرار از زندان ساخته شده است . بازی توسط استودیو ZootFly ساخته شده است و برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC در سال 2010 توسط استودیو معروف Deep Silverr منتشر شد . همانطور که گفته داستان بازی دقیقا همانند فصل اول سریال می باشد با این تفاوت که بازیکنان به جای کنترل Micheal Scofield کنترل Tom Paxton را برعهده دارند . تام یک مامور مخفی می باشد که برای گروهی به نام The Company کار می کند . وظیفه ی او این است که به داخل زندان ایالتی برود و مطمئن شود تا Lincoln Burrow توسط صندلی الکترونیکی اعدام شود . کل بازی 9 قسمت می باشد که هرکدام از آنها یک داستان واقعی مطابق با آنچه در سریال نمایش داده می شود را بازگو می کند .  


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1040

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 10:6

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی فیفا2016

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,مجموعه بازی های fifaوps,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی فیفا FIFA 16 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

fifa 16 cover

دانلود بازی FIFA 2016 برای PC

| آموزش گام به گام کرک بازی اضافه شد… |

بازی فیفا FIFA 16 طی چند سال اخیر و بخصوص با شروع دوران نسل هشتم کنسول ها سری FIFA با استفاده از قدرت آنها توانسته است گوی سبقت را در محبوبیت از رقیب خود  یعنی سری PES بدزد و به محبوب ترین سری در حال ساخت EA Sport تبدیل شود. بازی فیفا ۱۶ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و در سپتامبر ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC , PlayStation 3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One به بازار عرضه شد. برای اولین بار در تاریخ سری بازی های فیفا که تا به امروز بیش از ۲۰ نسخه از آن روانه بازار شده است , بازی این اجازه را به شما می دهد تا از میان ۱۲ تیم ملی بانوان که به صورت گلچین انتخاب شده اند یک تیم را برگزیده و به صورت آنلاین و یا آفلاین به رقابت با سایر تیم ها بپردازد. جالب است بدانید تیم های ملی بانوان تنها می توانند در مقابل بانوان به میدان روند و خبری از تقابل میان بانوان با تیم ملی یا باشگاهی آقایان نخواهد بود بنابراین شما در فیفا ۱۶ هرگز شاهد رقابت میان Sydney Leroux با Cristiano Ronaldo نخواهید بود. EA Sports همچنین سیستم جدیدی را در بخش Career Mode معرفی نمود که با استفاده از آن می‌توانید بازیکنان خود را تمرین بدهید تا پیشرفت کنند.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1678

تاریخ انتشار: دو شنبه 8 شهريور 1395 ساعت: 12:39

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Dirt Rally

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,اتومبیل رانی,شبیه ساز,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی Dirt Rally
(95/5/22) تغییرات:

اضافه شدن Update v1.11-Reloded

شرکت کدمسترز در زمان انتشار بازی Dirt Rally آن را تنها به صورت دیجیتالی عرضه کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیمش را عوض کرده است و نسخه فیزیک این بازی نیز عرضه شده است. سیستم کنترل کردن بازی نسخه به نسخه‌های قبلی سخت‌تر شده است و خصوصیت بازگشت به عقب هم دست‌خوش تغییراتی شده است. زمانی که ماشین شما در طول مسابقات صدمه می‌بیند، می‌توانید در حین مسابقه با استفاده از مهندسانی که استخدام کردید به تعمیر آن‌ها بپردازید. با پیشرفت در بازی و ارتقای مهندسان، می‌توانید سریع‌تر ماشین‌های خود را تعمیر کنید. با زمین‌های رالی‌مانند مونتو کارلو، زمین مسابقات به دنیای واقعی شباهت زیادی دارند.این بازی را میتوانید در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 594

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 14:54

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی تنیس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,بازی های پیشنهادی,,

 

دانلود بازی تنیس Virtua Tennis 4 برای کامپیوتربازی تنیس Virtua Tennis 4 یکی دیگر از سری بازی های ورزشی است که توسط کمپانی مشهور SEGA در ژوئن سال 2011 آن را برای پلتفرم های PC منتشر شده است . با توجه به اینکه نسخه های قبلی این بازی محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها کسب کرد ولی منتقدان زیادی نیز وجود داشت، در نسخه جدید، شبیه سازی قدرتمندتر و گرافیکی فوق العاده به چشم می آید و به جزئیات نیز، بیشتر پرداخته شده است که می توان به محیط ورزشگاه های آن و یا چهره های بازیکنان اشاره نمود که با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده اند . در این بازی ۲۲ تنیسر حرفه ای زن و مرد وجود دارد که هر کدوم با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و چهره های واقعی خود شبیه سازی شده اند، به طور مثال رافائل نادال مثل همیشه با ضربه های سهمگین و جهت دار خود، رقیب را غافلگیر می کند، مرد شماره یک تنیس انگلیس راجر فدرر در سرعت و دقت و ضربه زدن همتایی ندارد و اندی موری همچنان به نگاه های تیزبین و انجام حرکات به موقع و ضربه های سنجیده استوار است . این بازی در واقع یک شبیه ساز تنیس می باشد که شما می توانید در این بازی با خلق بازیکن خود در مسابقات تنیس ATP و WTA  شرکت کنید و با ستارگان این رشته مسابقه دهید . در بازی Virtua Tennis 4 هر یک از شخصیت های ساخته شده وجود شخصیت های بزرگ دنیای تنیس مردان و زنان همچون رافائل نادال ، راجر فدرر ، اندی ماری ، ماریا شارپووا ، ونوس ویلیامز و افراد دیگر از ویژگی های جذاب این بازی محسوب می شود . امیدواریم این بازی مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1076

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

تریلر بازی pes2016

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,تریلر,,

 

 

 

 

تریلر رسمیpes2016درگیم95 برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 847

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 11:44

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی ورزشی UEFA Euro 2016 France برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,مجموعه بازی های fifaوps,شبیه ساز,پر حجم,,

 

uefa-euro-2016-pes-2016-download-game اینبار نیز KONAMI با عنوان ورزشی دیگری به سراغ گیمر ها آمده است. یک عنوان کاملاً مستقل و متناسب با تغییرات یورو 2016. قطعاً با استادیو کونامی به دلیل ساخت سری های PES آشنا هستید. با رسیدن به فصل آغاز مسابقات جام ملت های اروپا، کمپانی سازنده آپدیت مخصوصی را به مناسبت همین امر منتشر کرده است. UEFA Euro 2016 France شامل ویژگی های قابل توجه ای از جمله تورنمنت ها در خصوص یورو 2016 می باشد. پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال در میان کشورهای قاره اروپا، اینبار در یکی از شاخص ترین ورزشگاه ها یعنی Stade de France برگزار می شود. 24 تیم اروپایی در این تورنمنت ها حضور دارند و به رقابت با یکدیگر می پردازند که شما می توانید با انتخاب تیم موردعلاقه خود وارد این مسابقات شده و با تلاش فراوان بلکه قهرمان جام شوید. از جمله ویژگی های برترUEFA Euro 2016 France را میتوان به خاطر محیط سازی و صداگذاری فوق العاده و گیم پلی اعتیادآور آن ذکر کرد. اگر از طرفداران سری PES می باشید بنابراین UEFA Euro 2016 France پیشنهاد ما به شماست.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1126

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 13:48

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف