دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود ماشین سواری city car

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,ورزشی,اتومبیل رانی,,

City Racing - Download Full Version Free

این ژانر بازی یکی از اسان تریم ژانرهای بازی و گیم است که در ان شما وظیفه ی رانندگی را بر عهده دارید

این بازی جهانی بزرگ  گرافیکی ساده و سه بعدی و با کنترال بسیار ساده است

هم اکنون این بازی را در وبسایتgame95دانلود کنید

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 949

تاریخ انتشار: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:24

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جی تی ای سن اندریاس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a>  GTA San Andreas

اين گروه سبز پوش در سال هاي گذشته ساکت شده بودند و ناسازگاري داخلي گروه و رقيب سرسختشون گروه The Ballas مشکلات زيادي براي اين گروه به وجود آورده بودند.اين گروه فقط قسمت کوچکي در جنوب شرقي شهر لوس سانتوس را تحت پوشش خود قرار داده اند.رهبران اين گروه شامل sean johnson برادر کارل جانسون ملقب به Sweet و همچنين Melvin Harris ملقب به Big Smoke و Lance Wilson ملقب به ryder و carl johnson ملقب به CJ ميشوند. دشمن اصلي اين گروه , گروه ديگر با نام The Ballas است اين دو گروه بر سر تحت کنترل گرفتن خيابان هاي لوس سانتوس همواره درحال جنگ هستند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2403

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 11:53

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی درایور سان فرانسیسکو برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

اننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco PC Game

| دانلود بازی راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Driver San Francisco با لینک مستقیم ##

 

 

توضیحات بازی:  نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است. 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1222

تاریخ انتشار: شنبه 6 شهريور 1395 ساعت: 16:52

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Dirt Rally

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,اتومبیل رانی,شبیه ساز,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی Dirt Rally
(95/5/22) تغییرات:

اضافه شدن Update v1.11-Reloded

شرکت کدمسترز در زمان انتشار بازی Dirt Rally آن را تنها به صورت دیجیتالی عرضه کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیمش را عوض کرده است و نسخه فیزیک این بازی نیز عرضه شده است. سیستم کنترل کردن بازی نسخه به نسخه‌های قبلی سخت‌تر شده است و خصوصیت بازگشت به عقب هم دست‌خوش تغییراتی شده است. زمانی که ماشین شما در طول مسابقات صدمه می‌بیند، می‌توانید در حین مسابقه با استفاده از مهندسانی که استخدام کردید به تعمیر آن‌ها بپردازید. با پیشرفت در بازی و ارتقای مهندسان، می‌توانید سریع‌تر ماشین‌های خود را تعمیر کنید. با زمین‌های رالی‌مانند مونتو کارلو، زمین مسابقات به دنیای واقعی شباهت زیادی دارند.این بازی را میتوانید در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 594

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 14:54

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Formula1 2013 برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,پر حجم,,

 

F1 2013 – Black Box Version

بعد از یک سال انتظار سری جدید و پر هیجان مسابقات فرمول یک ( Formula1 ) عرضه شد که در آن می توانید بدون هیچ حد و مرزی با بیشترین سرعت به سمت خط پایان حرکت کنید. F1 2013 تغییرات زیادی داشته که از آن ها می توان به گیم پلی بهتر و همچنین  اضافه شدن بخش چند نفره یا مولتی پلیر به بازی اشاره کرد. کاربر می تواند کار خود را به عنوان یک راننده آماتور و سطح پایین آغاز کند و کم کم به یادگیری کامل قوانین و فن های فرمول یک بپردازد و  بعد از آموزش کامل وارد پیست مسابقات شود. بازی کاملا به روز است و تمامی تغییرات از جمله تغییراتی که در قوانین صورت گرفته نیز در نسخه ۲۰۱۳ کاملا مشاهده می شود. بهترین قسمت این بازی این است که شما می توانید در نقش رانندگانی مانند سباستین فتل حاظر شوید.

همچنین تمام پیست ها و ماشین ها از روی مدل های واقعی طراحی شده اند. بازی مسابقات فرمول یک دارای بخش Classic Mode است که در این بخش رانندگان حال حاظر با رانندگان و قهرمانان قدی می مسابقه می دهند این بخش توسط Murray Walker معرفی می شود. این بخش دارای پیست ها و ماشین های قدیمی نیز است و می توان این بخش را در حالت آفلاین و آنلاین بازی کرد. این بازی یک بخش به نام Young Driver’s Test برای کسانی که آشنایی چندایی با این بازی ندارند نیز دارد که نسبت به نسخه های گذشته بسیار پیشرفت کرده است. تمام بخش های بازی به خوبی با بخش RaceNet هماهنگ شده اند و اجازه می دهند تا فرمول۱ به خوبی تبدیل به یک مسابقه اجتماعی و عالی شود. گرافیک بازی نیز بسیار طبیعی و خیره کننده است و باعث می شود تا کاربر خود را در پیست مسابقه و گاهی به جای خود راننده احساس کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 416

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:55

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازیEuro Truck Simulator

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از ۶۰ شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید!

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 553

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:49

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف