دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

بازی Dirt Rally

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,اتومبیل رانی,شبیه ساز,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی Dirt Rally
(95/5/22) تغییرات:

اضافه شدن Update v1.11-Reloded

شرکت کدمسترز در زمان انتشار بازی Dirt Rally آن را تنها به صورت دیجیتالی عرضه کرد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیمش را عوض کرده است و نسخه فیزیک این بازی نیز عرضه شده است. سیستم کنترل کردن بازی نسخه به نسخه‌های قبلی سخت‌تر شده است و خصوصیت بازگشت به عقب هم دست‌خوش تغییراتی شده است. زمانی که ماشین شما در طول مسابقات صدمه می‌بیند، می‌توانید در حین مسابقه با استفاده از مهندسانی که استخدام کردید به تعمیر آن‌ها بپردازید. با پیشرفت در بازی و ارتقای مهندسان، می‌توانید سریع‌تر ماشین‌های خود را تعمیر کنید. با زمین‌های رالی‌مانند مونتو کارلو، زمین مسابقات به دنیای واقعی شباهت زیادی دارند.این بازی را میتوانید در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 596

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 14:54

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Formula1 2013 برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,پر حجم,,

 

F1 2013 – Black Box Version

بعد از یک سال انتظار سری جدید و پر هیجان مسابقات فرمول یک ( Formula1 ) عرضه شد که در آن می توانید بدون هیچ حد و مرزی با بیشترین سرعت به سمت خط پایان حرکت کنید. F1 2013 تغییرات زیادی داشته که از آن ها می توان به گیم پلی بهتر و همچنین  اضافه شدن بخش چند نفره یا مولتی پلیر به بازی اشاره کرد. کاربر می تواند کار خود را به عنوان یک راننده آماتور و سطح پایین آغاز کند و کم کم به یادگیری کامل قوانین و فن های فرمول یک بپردازد و  بعد از آموزش کامل وارد پیست مسابقات شود. بازی کاملا به روز است و تمامی تغییرات از جمله تغییراتی که در قوانین صورت گرفته نیز در نسخه ۲۰۱۳ کاملا مشاهده می شود. بهترین قسمت این بازی این است که شما می توانید در نقش رانندگانی مانند سباستین فتل حاظر شوید.

همچنین تمام پیست ها و ماشین ها از روی مدل های واقعی طراحی شده اند. بازی مسابقات فرمول یک دارای بخش Classic Mode است که در این بخش رانندگان حال حاظر با رانندگان و قهرمانان قدی می مسابقه می دهند این بخش توسط Murray Walker معرفی می شود. این بخش دارای پیست ها و ماشین های قدیمی نیز است و می توان این بخش را در حالت آفلاین و آنلاین بازی کرد. این بازی یک بخش به نام Young Driver’s Test برای کسانی که آشنایی چندایی با این بازی ندارند نیز دارد که نسبت به نسخه های گذشته بسیار پیشرفت کرده است. تمام بخش های بازی به خوبی با بخش RaceNet هماهنگ شده اند و اجازه می دهند تا فرمول۱ به خوبی تبدیل به یک مسابقه اجتماعی و عالی شود. گرافیک بازی نیز بسیار طبیعی و خیره کننده است و باعث می شود تا کاربر خود را در پیست مسابقه و گاهی به جای خود راننده احساس کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 417

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:55

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازیEuro Truck Simulator

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از ۶۰ شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید!

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 554

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 11:49

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

مافیا3 وانتظارات ما از ان

ا موضوع: مقاله,اخبار,,
مافیا3 وانتظارات ما از ان

Mafia 3 و انتظارات ما

"به قلم علیرضا رمضانی مقدم"


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 606

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 10:57

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

انجمن

ا

 

 

 

 

 

 

 

انجمن گیم وبازی در گیم نود و پنج افتتاح شد


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 522

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 10:55
نظر

دانلود مجموعه بازی های کنسول قدیمی sega

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,,

sega games collection 

امروز  مجموعه بازیهای سگا برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . همه ی شما حتماً کنسول قدیمی‌سگا Sega را به یاد دارید. کنسولی که بسیاری با آن خاطرات زیادی دارند. بازی‌های به یاد ماندنی که جزعی از تمدن و ساختار بازی‌های امروز می‌باشند. امروز تصمیم گرفتیم مجموعه کامل تمامی‌بازی‌های کنسول قدیمی‌سگا را جهت دانلود برای کاربران عزیز دانلود سافت ور قرار دهیم . تمامی‌این بازی‌های قابل اجرا بر روی کامپیوتر می‌باشند. 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 559

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 16:5

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Street Fighter V-مبارز خیابانی5

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,,
بازی Street Fighter V-مبارز خیابانی5

بازی Street Fighter V نسخه پنجم از سری بازی های محبوب و قدیمی Street Fighter است که توسط استودیو Capcom ساخته و عرضه شده است. در Street Fighter V مانند همیشه شاهد مبارزات دیوانه وار خیابانی بین شخصیت های محبوب گذشته و شخصیت های جدید خواهیم بود. در بازی می توانید دوستان خودتان را به صورت آنلاین به چالش بکشید و مبارزات خونینی با هم داشته باشید! کپکام برای ساخت این نسخه برای اولین بار به جای موتور بازی سازی خودش یعنی MT Framework از موتور بازیسازی Unreal Engine 4 استفاده کرده است به همین دلیل در این نسخه شاهد گرافیکی قویتر و زنده تر نسبت به دیگر بازی های کپکام خواهیم بود. بازی مانند همیشه به صورت 2.5 بعدی و با 60 فریم اجرا می شود. مانند نسخه های قبلی شما می توانید تعامل نیز با محیط بازی ازنظر تخریب پذیری آن داشته باشید. گرافیک هنری بازی نیز شما را مجذوب خود می کند و مانند دیگر عناوین این سبک که ساخته استودیو های شرق آسیا هستند، کاملاً زنده و شلوغ ساخته‌ شده اند و در حین مبارزه هیچ حرکت تکراری از شخصیت‌ها یا اشیا این مکان‌ها مشاهده نمی کنید.این بازی رو میتونید در ادامه مطلب از سایت گیم 95 دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 653

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 15:21

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی call of duty10برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

 

 دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از 6 GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 789

تاریخ انتشار: جمعه 22 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود Just Cause 3 - بازی جاست کاز 3

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,بازی های ایرانی,,

دانلود Just Cause 3 - بازی جاست کاز 3

بازی Just Cause 3 در سبک اکشن توسط Avalanche Studios توسعه و توسط Square Enix منتشر شده است. داستان بازی بیشتر به منظور آشنائی با گیم پلی بازی و داشتن ذهنیتی از قابلیت های آن است. خلاصه داستان بر این قرار است که یک حاکم ظالم، کشور مدیچی را تحت تسلط خود درآورده و سخت به دنبال ماده ای به نام باواریوم است، عنصری قدرتمند که در ساخت و حفاظت از تجهیزات پیشرفته نظامی استفاده می شود. شخصیت اصلی بازی ریکو رودریگز، وظیفه مبارزه و شکست دادن این دیکتاتور را برعهده دارد. هدف اصلی بازی سرگرم کننده بودن است و موسیقی، طراحی مراحل و داستان همه در راستای این هدف قرار دارند. گرافیک فنی و هنری بازی در سطح بالائی قرار دارند و تنوع محیطی بالای بازی باعث شده است که از گشت و گذار در مناطق مختلف آن خسته نشوید. آزادی عمل در بازی در اختیار شماست که هر کجا خواستید حرکت کنید و با هر وسیله ای که خواستید به مقصد برسید. بخش اکشن بازی هم خوب کار شده است. این عنوان به هدف خود که سرگرمی است به طور کلی دست یافته است ولی نتوانسته است خود را به اثری ماندگار تبدیل کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 931

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 14:50

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی ایرانی قربانی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,بازی های ایرانی,,

دانلود بازی ایرانی قربانی - Immolation برای PC

در شبی تاریک در حال عبور از کوچه ای هستید که برای اولین بار به آن قدم می گذارید . در همین حین 4 نفر فرد قوی هیکل به سمت شما حمله می کنند . اکنون این شما هستید که باید تصمیم بگیرید ! این آغاز بازی ایرانی قربانی می باشد . این بازی را می توان اولین بار در سبک خود نامید چرا که سبک بازی انتخابی می باشد !!! . علاوه بر این این بازی با برنامه و زبان ویژوال بیسیک ساخته شده است . این بازی توسط محمد ملا محمد ساخته شده است .

برای حمایت از بازی سازان ایرانی حتما دانلود کنید چرا که تجربه ی متفاوتی در نوع خودش دارد . لازم به کر است بازی ایرانی قربانی هنوز نسخه دوم خود را عرضه نکرد چرا که نسخه دوم این بازی ادامه ی نسخه اول بازی می باشد 

                                                                                                  برای حمایت از بازیساز ایرانی از بازی را دانلود کنید                                                                                                                                          

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 926

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:19

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف